Timemanagement
Ontdek je sterktes en zwaktes in de training timemanagement van Coniche en leer prioriteiten te stellen op basis van de juiste afwegingen.
Zakelijke communicatie (schriftelijk)
Leer op een klantgerichte manier en passend bij jouw organisatie, een mail schrijven of gespreksaantekeningen maken in het Nederlands of Engels.
LSD (Luisteren Samenvatten Doorvragen)
Leer regie te houden in je gesprekken door LSD (Luisteren, Samenvatten, Doorvragen).
Persoonlijk leiderschap
Weet wat persoonlijk leiderschap is, ken de eigenschappen van goed leiderschap en krijg inzicht in je eigen kwaliteiten, valkuilen, uitdagingen en allergieën.
Retentie
Denk mee met je klanten, om zo een duurzame relatie aan te gaan met de training 'Retentie' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook geschikt voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. Ga met deze training naar service plus in klantcontact!
Betrokkenheid vs invloed
Vergroot de gezamenlijke invloedsfeer.