Training: Leiderschapsstijlen en problemen oplossen

2 dagen
Op aanvraag
4-10
Incompany of in overleg in het Eemklooster, Amersfoort

Leiderschapsstijlen in de praktijk. Welke stijl past bij jou? Hoe ben je een authentiek leider en haal je het beste resultaat uit je team?


Inhoud

Na deze training ken je je eigen stijl van leiding geven. Je begrijpt waar je staat, waar je heen moet en kent de route. Je begrijpt waarom en hoe je verschillende medewerkers moet aansturen. Je weet meer resultaat uit jezelf en uit het team te halen. Je kent jouw leerpunten m.b.t. effectief leiderschap.

Locatie & Kosten

De training kan incompany worden gegeven of bij ons in Amersfoort, in het Eemklooster, Daam Fockemalaan 22.

De aangegeven studiebelastingsuren en het programma vormen een advies en kunnen op basis van een intake worden aangepast naar behoefte. Voor de kosten van deze training kun je het beste contact met ons opnemen zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Programma

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Dag 1
Persoonlijke leerdoelen
Nu en morgen als leidinggevende
Effectief leiderschap, een utopie?
Leer eerst jezelf kennen voor je je team leert kennen
Effectief leiderschap en Covey
De verschillende leiderschapsstijlen
Leiderschap vanuit je persoonlijke kracht, jouw bijdrage
Cirkel van invloed en betrokkenheid

Huiswerkopdracht tussen dag 1 en 2

Dag 2
In controle van je team
Het Ishikawamodel, theorie en praktijk
Consequenties en opportunities
Hoeveel energie investeer je / wat levert het op
Resultaat van effectief leiderschap in je team
Doorzetten en discipline
Feedback, tips & tricks

Erkenning

Coniche heeft 7 jaar op rij meegedaan met het jaarlijkse Cedeo klanttevredenheidsonderzoek. In deze 7 jaar kwam Coniche uit op een gemiddelde klanttevredenheidsscore van 96,3%.

Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten. Cedeo is hét kenniscentrum op het gebied van HR-trends, onderzoekmethoden, auditing en kwaliteitsverbetering. De Cedeo-erkenning is hét keurmerk voor de hele Nederlandse HR-sector.

Neem contact op