Coachingsvaardigheden

3 dagen
Op aanvraag
Individueel of 4-12
Incompany of De Poort 42, Houten

Leer motiveren, stimuleren en aan te zetten tot meer en beter resultaat van medewerkers in alle doelgroepen.


Inhoud

Na deze training heb je inzicht in de verschillende manieren en resultaten van coaching. Je bent in staat om de mondige medewerker in alle doelgroepen te stimuleren, te motiveren en aan te zetten tot meer en beter resultaat. Je kent je eigen valkuilen en kunt daar adequaat mee omgaan om zo toch het gewenste resultaat te bereiken.

Locatie & Kosten

De training kan incompany worden gegeven of bij ons in Houten, in ‘Het Oude Stadhuys’, De Poort 42. De aangegeven studiebelastingsuren en het programma vormen een advies en kunnen op basis van een intake worden aangepast naar behoefte. Voor de kosten van deze training kun je het beste contact met ons opnemen zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Programma

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Dag 1
Persoonlijke leerdoelen
Leerstijlen en koppeling naar effectief coachen
Wie is ‘de mondige medewerker’ en wat willen zij van jou?
Methoden en coachingsstijlen
Welke stijl past bij jou en de medewerkers van vandaag?
Verschillende gespreksstructuren leveren verschillend resultaat
Natuurlijk overwicht
Coachen op intrinsieke motivatie (bevlieging, passie en gedrevenheid)
Coaching & kalibratie
Jouw concrete bijdrage

Dag 2
“Externe” coachingsinvloeden
Cases, ervaringsuitwisseling
Ontwikkelen van een individueel ‘performance improvement programma’
Meer resultaat en meer werkplezier voor je medewerkers, dus ook voor jou!
Dossiervorming
Feedback, tips & tricks

Dag 3
Coach-de-coach: onder begeleiding het geleerde in de praktijk brengen door middel van voordoen-samendoen-zelfdoen

Erkenning

Alle bedrijfstrainingen van Coniche Business School zijn erkend door Cedeo en scoren meer dan 95% tevreden tot zeer tevreden klanten.

Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten. Cedeo is hét kenniscentrum op het gebied van HR-trends, onderzoekmethoden, auditing en kwaliteitsverbetering. De Cedeo-erkenning is hét keurmerk voor de hele Nederlandse HR-sector.

Neem contact op