Module CXM | Customer Experience Management (CX) (Post HBO)

8 dagen
€ 3.999
N.v.t.
Het Eemklooster, Amersfoort

De praktijkgerichte opleiding voor professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management (CXM).


Inhoud

Customer Experience Management (CXM) is het vakgebied dat zich bezighoudt met het in kaart brengen en optimaliseren van de klantervaring. In deze opleiding maak je kennis met de verschillende aspecten die deze totaalervaring beïnvloeden vanuit klantcontact. Denk hierbij aan de psychologische aspecten (klanten handelen niet altijd rationeel), de financiële aspecten (is het rendabel om te werken aan verbetering van de ervaring), de techniek (hoe kun je techniek inzetten om de ervaring te verbeteren?) en de organisatie (hoe krijg je collega’s mee?). Wij geloven sterk in een fact-based-aanpak: data moeten de basis vormen voor het inrichten en optimaliseren van klantreizen. Data moeten niet verstikkend werken, maar de praktijk laat zien dat vooral de onvoorspelbaarheid van klantgedrag het noodzakelijk maakt om goed onderbouwd te experimenteren en implementeren.

De module Customer Experience Management is opgebouwd op basis van de vijf CX-pijlers:

✅ CX strategie
✅ Klantinzicht en -begrip
✅ CX succes en ROI
✅ CX design, implementatie en innovatie
✅ Cultuur en leiderschap

De colleges zijn ook los te volgen. Neem contact op voor de mogelijkheden.

Locatie & Kosten

De opleiding vindt plaats in Amersfoort, in het Eemklooster, Daam Fockemalaan 22.

De kosten voor de opleiding zijn: € 3999 exclusief 21% btw.
De kosten van € 100 voor de studieboeken zit niet bij de prijs inbegrepen.

De colleges zijn tweewekelijks en inclusief lunch of diner.
Dagen en tijden zijn onder voorbehoud.

Startdata

De opleidingen vangen op de volgende momenten aan

  • 9 mei 2025
  • 7 november 2025

Programma

Customer Experience Management (CXM)

  • Introductie van de opleiding & kickoff module CX
  • Customer Experience als strategie
  • De psychologie van CX
  • Intervisie – Onderwerp/Plan van aanpak
  • Data driven customer journeys
  • Methodologie | Business Research
  • De rol van data en intelligence bij CX
  • De ROI van CX
  • Kanaalmanagement en -strategie
  • Projectmanagement | Implementatie van verbeterplannen | presenteren PvA
  • CX Design
  • (Persoonlijk) leiderschap
  • Innovatie en trends in CX
  • De klant centraal | Best practices
  • Theorie examen

Doel van deze opleiding is om op basis van een solide theoretische onderbouwing vanuit klantcontact de student de tools te geven om hier in de praktijk ook echt mee aan de slag te gaan.

De opleiding bestaat uit 10 colleges verdeeld over 8 dagen.

Erkenning

De module van deze SPHBO (Stichting Post HBO) goedgekeurde registeropleiding is geaccrediteerd door PEEAC van FEDMA en is geregistreerd bij CPION (Centrum voor Post Initieel Onderwijs Nederland). Wanneer je de volledige module hebt doorlopen ontvang je een bewijs van deelname. Wanneer je de module Customer Contact Management hebt doorlopen én je theorie-examen voldoende hebt afgesloten ontvang je een certificaat.

Doelgroep

Professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management (CXM).

Resultaat

Doel van deze opleiding is om op basis van een solide theoretische onderbouwing vanuit klantcontact de student de tools te geven om hier in de praktijk ook echt mee aan de slag te gaan. Vergroot je kennis en vaardigheden, bouw je netwerk uit en geniet mee van de ervaringen van jouw medestudenten. Na elk college ervaar je direct rendement voor jezelf, je organisatie en je klant.

Waarom Coniche

#1 Veel studenten van de Coniche Business School  hebben inmiddels een mooie loopbaanontwikkeling gemaakt
#2 Oud studenten van de Coniche Business School beoordelen onze opleiding(en) met “zeer goed”
#3 Door onze kleinschalige opzet kunnen wij veel persoonlijke aandacht aan de groei en toekomst van jou als student besteden
#4 Door onze klantfocus en specialisatie is elke opleiding van bewezen topkwaliteit!
#5 Erkende opleiding: diploma’s zijn waardevast en zijn zowel nationaal als internationaal erkend. Plus aantoonbare erkenning van je dagelijkse werkpraktijk!
#6 De praktijkopdrachten die jij tijdens deze opleiding maakt, dient minimaal € 10.000,- op te leveren voor de eigen organisatie
#7 Onze opleidingen zijn modulair opgebouwd. Je kunt dus je eigen opleiding samenstellen, of de volledige opleiding volgen.

Proefcollege Schrijf je in