Student Tonnie over de post-hbo Contact Center Management
Ik ben leidinggevende binnen de politie organisatie bij het 0900-8844 telefoonnummer “geen spoed wel politie”. Deze post-hbo Contact Center Management opleiding vanuit Coniche heeft mij erg geholpen om het ontbrekende stukje toe te voegen vanuit de contactcenter wereld binnen de politie organisatie.
Het lesprogramma is erg compleet en ondersteunt goed de hele leergang. Dit vanuit het perspectief van de hele customer journey. Vanuit de theorie wordt de vertaalslag gemaakt naar de praktijk. Dat maakt het voor mij interessant en herkenbaar. Coniche heeft bekwame docenten uit het vakgebied die tijdens de interactieve colleges de behoeften van de studenten meenemen. Er is een duidelijke en ondersteunende structuur in deze complete opleiding.
Ondanks dat de studie naast mijn werk veel tijd in beslag nam is het een inspirerende opleiding die mij ook veel energie opleverde. Het inzicht in belangrijke trends die de klant van de toekomst bepalen, evenals toekomstige organisatievormen en het management daarvan. Het verkregen inzicht in de mogelijkheden en verschillen van de belangrijke modellen Lean en Six Sigma, en het gecombineerd toepassen daarvan, voor continue verbetering vanuit het klantperspectief… Ik kan het meteen toepassen in de dagelijkse praktijk!
Ik heb genoten van deze opleiding en van de medestudenten die uit diverse organisaties kwamen. De begeleiding en vooral het inspelen op de behoefte van de studenten is top geregeld door Coniche.
Coniche is een aanrader en heeft veel expertise in huis m.b.t. de contact center branche. Ik heb de opleiding succesvol afgerond en kan met trots én plezier terugkijken!
Ben je benieuwd naar de opleiding?
Download de brochure!
Fout: Contact formulier niet gevonden.