Kom op vrijdag 31 januari naar het Coniche ontbijtseminar: Klantcontact, een vak in beweging!
We staan tijdens dit seminar stil bij een belangrijk onderwerp, wat velen bezighoudt, met name aan het begin van het nieuwe jaar… BEWEGING!
Coniche organiseert samen met de CCMA op vrijdagochtend 31 januari a.s. – tijdens de Nationale Klantcontact Week – een seminar over dit boeiende onderwerp.
Programma
Het programma bestaat uit een plenaire kick-off waarna we een carrousel van 4 inspirerende en actieve workshops ingaan met verschillende thema’s. We sluiten af met de feestelijke uitreiking van de winnaars van het NKW, een recap van de kick-off én daarnaast hebben we nog een speciale prijsuitreiking.
Plenaire sessie: kick-off seminar
“Ren… Je… Rot…” Door middel van actuele stellingen kijken we waar iedereen staat rondom het thema ‘beweging’ en bekijken we of dit na de workshops is veranderd.
Carrousel, Workshop 1: Vak in beweging!
Organisaties moeten voortdurend in beweging zijn om klaar te zijn voor de toekomst. 2 Kerndocenten van Coniche Business School bespreken in dit stand-up seminar in sneltreinvaart alle relevante ontwikkelingen en trends in de wereld van klantcontact. Ze laten op prikkelende wijze zien waar de knelpunten liggen en geven richting hoe organisaties zich daar nu op kunnen voorbereiden. Kortom een Post HBO Customer Management in 20 minuten.
Carrousel, Workshop 2: Digitalisering met Wytse Walinga*
(Big) data is inmiddels niet meer weg te denken. Zo goed als alles wordt meetbaar gemaakt om zo net iets beter te kunnen te zijn dan de concurrent. Zo ook in de topsport. Hoe gaat men hier om met data? En waarom is dit zo belangrijk? We sluiten af met een korte vertaling naar klantcontact.
*Wytse Walinga is onderzoeker, docent en coach in sport en onderwijs (Hogeschool Windesheim) Momenteel is hij betrokken bij onderzoek naar ledvloer technologie voor het ‘slimmer’ maken van de trainingsomgeving. Als onderdeel van coach de coach bij PSV en eerder de Ruud van Nistelrooij foundation gebruikt hij kwalitatieve data voor trainingsontwikkeling. Ook ontwikkelde hij een analyse applicatie voor instant video feedback.
Carrousel, Workshop 3: Fit op je werk!
Hoe ga je op zoek naar elementen die bepalen hoe vitaal je je voelt op de werkvloer. Werken is absoluut niet slecht voor je, maar in de huidige samenleving kan het lastig zijn om de ideale balans terug te vinden. Tijdens de mini workshop op het stand-up seminar krijg je inzicht in hoe energiek jij je voelt en wat je kan doen om jouw vitaliteit positief te beïnvloeden. Daarnaast krijg je veel praktische tips mee die meteen toepasbaar zijn. We gaan kijken naar wat beweging oplevert voor zowel je mentale-als fysieke welzijn. De mini workshop ‘Fit op je werk’ geeft jou de boost die je nodig hebt!
Carrousel, Workshop 4: Carrière in beweging
Voortdurend in beweging blijven in je werkende leven. Niet blijven hangen in je baan maar continu scherp op je eigen ontwikkeling en de ontwikkelingen om je heen. In dit stand-up seminar wordt je meegenomen in de ontwikkelingen en trends om te zorgen dat je duurzaam inzetbaar blijft voor je organisatie en voor de arbeidsmarkt.
Plenaire sessie: uitreiking NKW én extra prijsuitreiking
De winnaars van de twee titels waar de afgelopen weken om is gestreden door alle deelnemende klantcontact teams wordt bekend gemaakt: wie zijn de GAAFSTE en FITSTE klantcontact teams van Nederland?! Naast deze uitreiking wordt er ook nog een cadeau weggegeven onder de aanwezige organisaties. We sluiten af met een recap: ‘Ren je rot’: is jouw mening nog hetzelfde?
Praktische informatie
Datum: Vrijdag 31 januari 2020
Locatie: De Poort 42, 3991 DV Houten
Inloop: 07:30 uur met koffie en broodjes!
Aanvang: 08:00 uur tot 11:00 uur
Kosten: Geen. Wij brengen € 45,- in rekening bij een no-show of bij afmelding binnen 48 uur voor aanvang van dit event. Wij doneren dit bedrag aan het KWF.
Voor wie is dit seminar?
- Voor CCMA leden
- Voor managers en teamleiders binnen Customer Management die nieuwsgierig zijn naar de beweging in klantcontact
- Voor HR (managers) die geïnspireerd willen worden op dit onderwerp
- Voor WFM managers die meer willen weten over de ontwikkeling in hun vak
Aanmelden?
Je kunt je aanmelden via deze link
Aanvullende vragen?
Neem contact op met Melike Karatas – salessupport@coniche.nl