Advies-klantcontact

Actionable advies binnen klantencontact

Vermoed je dat het klantcontact binnen jouw organisatie beter kan? Coniche adviseert organisaties op het gebied van klantenservice. Op basis van grondige analyses ontwikkelen we een concreet toepasbare klantcontactstrategie

Kom in contact

Bouwstenen-klantcontact Coniche

De bouwstenen van klantcontact

De vraag: “Hoe draagt klantcontact bij aan het succes van jouw organisatie?” staat centraal in het hele adviestraject. Om deze vraag te beantwoorden voor de huidige- en gewenste situatie, hebben we de bouwstenen van klantcontact ontwikkeld.

Kunnen wij jou helpen?
Actiegericht-advies

Advies dat leidt tot actie

Het resultaat van het adviestraject bestaat uit een rapport en presentatie waarin o.a. contactreductie, het optimaal benutten van kanalen en conversieverhoging worden vermeld.

Voordat het advies wordt gegeven wordt het eindresultaat getoetst aan praktische toepasbaarheid. Zo maken wij klantcontact meer werkend.

Meer weten?
Coaching-Coniche

Zelf aan de slag? Sta sterker met een coach

Het advies dat we geven is helder en concreet toepasbaar. Maar soms misschien wat overweldigend. Wij helpen graag met de invoering van de verbeteringen of door jou of collegae te coachen.

Want een steuntje in de rug kan helpen. We zijn sparringpartner, procesbewaker en vraagbaak. Maar net welke ondersteuning gewenst is.

Informeer naar de mogelijkheden

Klanten over ons advies

Analyse en advies dat niet in een laadje verdwijnt

Wil je horen hoe je het klantcontact verbetert? Wij gaan graag met jou het gesprek aan.

Wij beantwoorden graag al je vragen!

    contact-algemeen

    Contact

    Plan direct een afspraak met ons in

      contact-algemeen

      Download onze inspiratiegids

        post-hbo-cm