In wat het beste beschreven kan worden als een uit de hand gelopen bijbaan, begon ik 5 jaar geleden in klantcontact. Vanuit de drive om elke dag weer een stukje beter te worden, mocht ik me op die manier ontwikkelen tot teammanager. De afgelopen jaren heb ik voor mooie merken mogen werken, met fijne teams samengewerkt en gave projecten mogen opzetten. Hierbij heb ik me vooral gespecialiseerd in online communicatie, chat en webcare.

Klantcontact staat nooit stil: de snelle inovaties, diversiteit en gedrevenheid om elke dag gisteren te overtreffen maakt het juist zo’n mooi vak. Klanten zijn immers de kern van je organisatie en klantcontact geeft als geen ander een beeld van wat er in je organisatie speelt. Service en klantbeleving worden in de huidige markt steeds belangrijker.

Ik geloof in benaderbaar zijn en je team faciliteren in wat ze nodig hebben om nog beter hun werk te kunnen doen. Ik krijg energie van mensen beter maken in wat ze doen en ze te ondersteunen in hun groei. Daarbij ben ik altijd op zoek naar het waarom: waarom doen mensen wat ze doen? Vanuit daar kun je werken aan een positieve beweging.

Jim in twee woorden: creatief en leergierig