Unlock your skills met learning content van Coniche.
Met de online trainingen van Coniche trainen cursisten hun specifieke vaardigheden in klantcontact op eigen tempo. Waar- en wanneer het schikt. De Coniche Business School biedt standaard e-learnings en maatwerk learning content dat specifiek aansluit op jouw organisatie.
Ons standaard e-learning aanbod
Coniche Studio. Didactisch ontwikkelen van e-learnings, animaties en interactieve video’s.
Is jouw organisatie uniek? Dan wil je learning content dat 100% aansluit op jullie processen. Coniche Studio is jouw partner in het ontwikkelen van (online) learning content. Wij ontwikkelen leeroplossingen die maximaal aansluiten bij de organisatie en het kennisniveau van jouw medewerkers.
Meer over Coniche Studio
De flexibiliteit van learning content is de sleutel tot succes.
- Trainingen afgestemd op jouw persoonlijke situatie.
Ieder mens is uniek. De manier van ontwikkeling moet aansluiten bij jouw persoonlijke situatie. Daarom stemmen we onze online trainingen naadloos af op jouw behoefte.
- Aangesloten op jouw ontwikkelprogramma.
Online learning van Coniche is naadloos in te passen in bestaande ontwikkelprogramma’s, blended leertrajecten of als opzichzelfstaande tool. Uiteraard in de look & feel van jouw bedrijf.
- Overzichtelijk dashboard.
Je krijgt toegang tot een handig dashboard waarin je het volledige overzicht hebt over de voortgang van jouw medewerkers. Zo ben je altijd goed op de hoogte!
Learning content van Coniche levert altijd duidelijke voordelen op voor jouw organisatie. De belangrijkste cijfers op een rij.
Neem contact opMeest gekozen online learnings
Ons standaard e-learning aanbodTraining LSD
Leiding houden in je gesprek
Gespreksstructuur
Omgaan met weerstand
Onze klanten over Coniche
“De consultants van Coniche hebben ons onder tijdsdruk geholpen met een goed abstract klantcontact framework en met het tegelijkertijd hands-on analyseren en zetten van concrete stappen. Hun uitgebreide kennis en ervaring in klantcontact bracht rust en richting in ons bedrijf.”
“Coniche helpt GVB professionaliseren op het gebied van klantcontact. Ad hoc bij bijvoorbeeld het formuleren van een klantcontactstrategie voor het aanschaffen van een nieuw klantcontactplatform. We schakelen ook Coniche in als het gaat om het herontwerpen van onze klantenserviceafdelingen. En ook structureel assisteert Coniche ons op verzoek, bv met het leveren van onze klantcontact professionals op managementniveau.”
“Wij moesten op korte termijn een club hebben die ons kon ondersteunen met de klantcontactstrategie. Binnen enkele weken lag er een gedegen visie op tafel. Zonder jullie tussenkomst was dit nooit gelukt!”
Learning content specifiek voor jouw organisatie? Wij helpen je graag!
Benieuwd naar wat Coniche Business School voor jouw organisatie kan betekenen? Of heb je een andere vraag? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Eerst meer informatie ontvangen? Download dan de whitepaper.