Onze aanpak met Lirin.
Jouw resultaat.
Nederland mag best klantvriendelijker, toch? Met onze opleidingen en trainingen klantenservice in samenwerking met Lirin helpen wij jou hier een steentje aan bij te dragen. Of je nu klantcontactmanager, teamleider of WFM manager bent. Wij helpen jou te groeien.
Lirin zorgt voor de beste leerlijnen, trainingen, opleidingen en e-learnings binnen klantcontact. Jij maakt hiermee klantcontact meer werkend.


Lirin & Coniche
Coniche en Lirin werken nauw samen aan organisatieontwikkeling, met ieder een eigen specialisme. Waar Coniche zich als vakspecialist richt op het optimaliseren van klantcontact, richt Lirin als opleidingspartner zich op de ontwikkeling van medewerkers en teams. Door deze complementaire aanpak versterken we elkaar en kunnen we organisaties beter ondersteunen bij groei en duurzame verandering.
7 voordelen van investeren in ontwikkeling
Wat zijn de belangrijkste voordelen van het investeren in de ontwikkeling van de medewerkers? Dit is de top 7:
- Hogere productiviteit;
- Verbeterde klanttevredenheid;
- Gemotiveerd personeel;
- Grotere innovatiekracht;
- Aantrekkelijke positie als werkgever;
- Sterkere concurrentiepositie;
- Lager ziekteverzuim.


Waarom een opleiding of training klantenservice bij ons?
Lirin & Coniche scoren gemiddeld een tevredenheidsscore van 8,5! Kies je voor een training of opleiding klantenservice bij Lirin, dan kies je voor kwaliteit én persoonlijke groei. Je bent verzekerd van:
- Concreet toepasbare handvatten die je direct kunt inzetten in jouw dagelijkse werk;
- Een krachtige mix van zachte en harde skills, afgestemd op wat jij nodig hebt in klantcontact;
- Veel persoonlijke aandacht voor jouw groei, ambities en toekomst;
- Leerstof die écht blijft hangen, dankzij de blended en energieke aanpak van onze trainers met praktijkervaring;
- Leren vanuit de praktijk, met herkenbare voorbeelden en ruimte voor uitwisseling van eigen cases.
Richard – KPN. Cijfer: 9
‘Uitleg, afgewisseld met regelmatig kleine opdrachtjes. Alles werd goed en begrijpelijk uitgelegd. Vragen werden begrijpelijk beantwoord. Fijne trainer met hele energieke energie die je makkelijk mee neemt in hele dag.’
Lirin is Cedeo erkend
Lirin heeft in 2025 een Cedeo ontvangen voor haar maatwerkopleidingen. Uit het onafhankelijke klanttevredenheidsonderzoek blijkt dat opdrachtgevers zeer tevreden zijn over onze samenwerking, aanpak en de kwaliteit van onze trainingen.
Opdrachtgevers ervaren de trajecten als professioneel, effectief en goed afgestemd op hun organisatie. Alle geïnterviewde referenten gaven aan tevreden tot zeer tevreden te zijn over het maatwerk dat Lirin biedt, wat resulteerde in een tevredenheidsscore van 100%.

