Onze aanpak.
Jouw resultaat.

Nederland mag best klantvriendelijker, toch? Met onze opleidingen en trainingen klantenservice helpen wij jou hier een steentje aan bij te dragen. Of je nu klantcontactmanager, teamleider of WFM manager bent. Wij helpen jou te groeien.

De Coniche Business School zorgt voor de beste trainingen, opleidingen en e-learnings binnen klantcontact. Jij maakt hiermee klantcontact meer werkend.

Direct rendement

Hoe kan een opleiding jou concreet rendement opleveren?

Al onze opleidingen en trainingen klantenservice zijn erop gericht om direct concreet resultaat te leveren voor jou, jouw organisatie én uiteraard de klant. Onze methode? Door Action Learning krijg je elk college tips en tricks die je direct kan toepassen in jouw dagelijkse werk.

Dit zie je goed terug in onze post-HBO opleidingen. Hier is het om te slagen een vereiste om minimaal € 10.000 rendement te behalen met jouw verbeterplan.

Sterk verhaal? Zeker niet. Het gemiddelde behaalde rendement bij deze organisaties ligt namelijk op ruim € 100.000.

7 voordelen van investeren in ontwikkeling

Wat zijn de belangrijkste voordelen van het investeren in de ontwikkeling van de medewerkers? Dit is de top 7:

  1. Hogere productiviteit;
  2. Verbeterde klanttevredenheid;
  3. Gemotiveerd personeel;
  4. Grotere innovatiekracht;
  5. Aantrekkelijke positie als werkgever;
  6. Sterkere concurrentiepositie;
  7. Lager ziekteverzuim.
Voordelen-opleiden
Opleidingen-en-Trainingen-Klantenservice

Waarom een opleiding of training klantenservice bij ons?

Door deelname aan een training of opleiding klantenservice aan de Coniche Business School, verzeker jij jezelf van:

  • Concreet toepasbare handvatten voor jouw werk;
  • Zachte- en harde skills;
  • Veel persoonlijke aandacht voor jouw groei en toekomst;
  • Netwerk van peers binnen klantcontact;
  • Hoog aangeschreven certificaat- of diploma na afronding.