Coniche, ervaren, anders, maar bovenal INSPIREREND

< Terug naar Service strategie in 1 dag

Inspiratiesessie service strategie

Een van onze doelstellingen is om onze kennis en ervaring zoveel mogelijk te delen met onze klanten. Dit doen wij onder andere door middel van verschillende artikelen, blogs en cases. Kennis laat zich echter niet altijd even makkelijk publiceren. Om deze reden bieden wij onze klanten de gelegenheid aan om deze kennis te ervaren in een interne kennissessie. Gericht op jouw situatie en op jouw locatie.

Klanten laten zich om uiteenlopende redenen inspireren:

  • Spiegelen van de eigen customer service operatie
  • Toetsen denkrichtingen en ontwerpen customer service operaties
  • Ondersteuning bij interne knelpunten of dilemma’s

Specifieke onderwerpen die besproken kunnen worden zijn:

  • Het vertalen van de klantcontactstrategie naar de operatie
  • Het opzetten van contact reductie
  • Het creëren van co-ownership binnen de operatie
  • Het verbeteren van de performance en prestaties van medewerkers

Wil jij een inspiratiesessie inplannen met Coniche?

Laat je gegevens achter en wij vertellen je er graag meer over.

    aanvraag-inspiratiesessies-service-strategie

    Sfeerimpressie van een inspiratiesessie bij de Politie en bij de Hogeschool van Utrecht