Coniche helpt je bij klantcontact, van A tot Z!

Analyse & Advies

De eerste stap is het neerzetten van een goede klantcontactstrategie.

Hierbij beginnen we met vraag één: Hoe draagt klantcontact bij aan het succes van jouw organisatie?

Om deze vraag te beantwoorden, hebben we de bouwstenen van klantcontact ontwikkeld. Bekijk ze hier.

Is de eerste stap gezet? Dan gaan we verder met de volgende stap: het analyseren van de service-onderdelen. Dit bestaat uit: contactreductie, het optimaal benutten van kanalen en conversieverhoging.

Hierdoor werken we aan het steeds beter maken van klantcontact: onze missie!

Wees de beste in klantcontact met onze aanpak

Naast dat we een uitgedachte klantcontactstrategie maken, adviseren en helpen we ook bij de uitvoering hiervan.

Denk hierbij aan de inrichting van klantcontact (kanalen, conversie, IT), veranderprocessen, teamperformance (high performing teams), zelfsturing en learning & development.

Is jouw klantcontact al om door een ringetje te halen? (Dat lijkt ons sterk ;-)) Er zijn altijd onderdelen waar je nog aan kan werken. Met ons Future Fit Assessment beoordelen we de huidige inrichting van jouw klantcontact operatie, ook op het gebied van learning & development.

Deze klanten gingen je voor:

Zowel Aegon als HU hebben we geholpen in het verbeteren van klantcontact.

Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen!

Laat je gegevens achter en wij nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

    aanvraag-advies