Actionable advies binnen klantencontact
Vermoed je dat het klantcontact binnen jouw organisatie beter kan? Coniche adviseert organisaties op het gebied van klantenservice. Op basis van grondige analyses ontwikkelen we een concreet toepasbare klantcontactstrategie
De bouwstenen van klantcontact
De vraag: “Hoe draagt klantcontact bij aan het succes van jouw organisatie?” staat centraal in het hele adviestraject. Om deze vraag te beantwoorden voor de huidige- en gewenste situatie, hebben we de bouwstenen van klantcontact ontwikkeld.
Kunnen wij jou helpen?
Advies dat leidt tot actie
Het resultaat van het adviestraject bestaat uit een rapport en presentatie waarin o.a. contactreductie, het optimaal benutten van kanalen en conversieverhoging worden vermeld.
Voordat het advies wordt gegeven wordt het eindresultaat getoetst aan praktische toepasbaarheid. Zo maken wij klantcontact meer werkend.
Meer weten?
Zelf aan de slag? Sta sterker met een coach
Het advies dat we geven is helder en concreet toepasbaar. Maar soms misschien wat overweldigend. Wij helpen graag met de invoering van de verbeteringen of door jou of collegae te coachen.
Want een steuntje in de rug kan helpen. We zijn sparringpartner, procesbewaker en vraagbaak. Maar net welke ondersteuning gewenst is.
Informeer naar de mogelijkhedenKlanten over ons advies
AEGON
“Coniche heeft veel verstand van klantcontact. Dit zijn geen consultants die even kwamen vertellen hoe het beter kon, maar experts met kennis van- en begrip voor de (internationale)omgeving waarin zij moesten functioneren.”
Hogeschool Utrecht
“Coniche heeft ons geleerd om out of the box te denken over klantcontact en terug te gaan naar de keukentafel om te bepalen welke eisen we stellen aan goede klantenservice.”
Analyse en advies dat niet in een laadje verdwijnt
Wil je horen hoe je het klantcontact verbetert? Wij gaan graag met jou het gesprek aan.