Meer dan 30 jaar ervaring in trainingen. Unlock your next level skills.
Met meer dan 30 jaar ervaring in klantcontact is Coniche dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze e-learnings, trainingen en opleidingen tillen jouw klantcontact naar het hoogste niveau.
Voor elke functie een passende training.
Open inschrijving of liever een incompany traject? Aan jou de keuze. Met thema’s zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience is er voor elke functie een passende training.
Ontdek alle trainingenPopulaire trainingen
Coachingsvaardigheden
Op locatie
1 dag
Leer met deze training ‘coachingsvaardigheden’ van Coniche motiveren, stimuleren en aan te zetten tot meer en beter resultaat van medewerkers in alle doelgroepen.
Omgaan met weerstand & weerbaarheid
Op locatie
1 dag
Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met de training ‘Omgaan met weerstand & weerbaarheid’. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving.
Feedback geven en ontvangen
Op locatie
1 dag
Leer alles over feedback in de training feedback geven: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op?
Professionele klantcontact
Op locatie
1 dag
Breng je klantcontact op orde met de training ‘Professioneel Klantcontact’. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft.
Ook onderscheidend klantcontact? Wij helpen je graag!
Benieuwd naar wat Coniche voor jouw organisatie kan betekenen? Of heb je een andere vraag? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Eerst meer informatie ontvangen? Download dan de whitepaper.