E-learning: Theorie KSF Branchecertificaat A
Met het branchecertificaat garanderen de KSF (Klantenservice Federatie) en de deelnemende organisaties het basisniveau van medewerkers die direct klantcontact hebben. Klanten ervaren tenminste een basisniveau aan klantvriendelijkheid, deskundigheid en oplossingsgerichtheid bij ieder contact dat ze hebben met een KSF-gecertificeerde medewerker. Deze e-learning betreft de theoretische kennis die nodig is om voor het theorie-examen van de KSF te slagen.
Inhoud
Coniche biedt dankzij memory anchoring een leuke en individuele leeroplossing voor klantcontactmedewerkers, omdat de e-learning zodanig is gebouwd dat deze zich aanpast aan het kennisniveau en het leertempo van de deelnemer. De training is erop gericht om de kennis waar het om gaat goed en lang te onthouden. Voor deze leeroplossing wordt gebruik gemaakt van de beproefde MemoryAnchoring® technologie van Woonoz.
Programma
De onderwerpen van de e-learning zijn verdeeld over 2 modules van ieder 5 hoofdstukken. Bij elkaar dekken deze onderwerpen de volgende vier KSF-eindtermen:
1) De kandidaat heeft kennis van het communicatieproces.
2) De kandidaat is op de hoogte van de uitgangspunten van klantenservice.
3) De kandidaat is op de hoogte van de vigerende (wettelijke) regelgeving in de klantenservice-omgeving.
4) De kandidaat heeft kennis van de contactcenterbranche en de daar veel gebruikte begrippen/vaktaal.
Om het branchecertificaat daadwerkelijk te behalen dient een theorie en een praktijk examen afgenomen te worden. Dit gaat buiten Coniche om. Coniche kan uiteraard verdere ondersteuning bieden door middel van examentraining of advies geven hoe dit binnen de eigen organisatie het beste kan.
Erkenning
KSF Branchecertificaat A
Alle voorbereidende theorie die getoetst wordt voor KSF Branchecertificaat A komt aan bod.
Neem contact op