Persbericht: rebranding
Houten – Philipse Business School en School for Customer Management veranderen hun naam per 1 april 2019 in Coniche (Business School) om zo nog beter de krachten tussen de verschillende disciplines te combineren. Voor het optimaliseren van klantcontact wordt nu meer dan 25 jaar ervaring verenigd in één kennishuis.
Eén herkenbaar en zichtbaar Kennishuis voor klantcontact: Coniche!
“Klantcontactoptimalisatie is een vak dat vanuit meerdere disciplines benaderd moet worden wil het goed renderen. Daarom bieden wij naast advies en analyse ook trainingen en opleidingen, zodat onze klanten de theorie in de praktijk kunnen brengen met hun eigen mensen. Zo bouw je aan een duurzame omgeving voor klantcontact.”, aldus Marco Vianen van Coniche.
Coniche, één sterk merk
Naast advies en analyse, (interim) management, recruitment en training & coaching, biedt Coniche een breed scala aan opleidingen, van MBO tot MBA. Juist door deze combinatie onderscheidt Coniche zich van de traditionele consultancy. Wij staan dichtbij onze relaties. Om samen een duurzame inrichting te creëren.
Theorie en praktijk: ‘Coniche weet van klanten’
‘Coniche weet van klanten’. Een slogan die de combinatie van onze kennis en aanpak, nuchter en oer-Hollands beschrijft. Wij hebben de overtuiging dat ons vakgebied altijd in beweging is, op alle verschillende fronten. Dát is de reden waarom wij de kennispartner voor onze relaties zijn op het gebied van klantcontact; Coniche weet van klanten.
Ben je benieuwd naar ervaringen van onze relaties met onze manier van werken? Bezoek onze nieuwe website coniche.nl.
Meer informatie over Coniche? Bel met Marco Vianen 06 55794101 of mail met m.vianen@coniche.nl