Het is mijn persoonlijke purpose om mensen én organisaties de beste versie van zichzelf te laten worden. Niet omdat dat van mij moet maar omdat het iedereen in staat stelt zijn volledige potentieel te benutten. Geen mens is hetzelfde en juist dat is wat mij energie geeft. In verbinding met mensen betere resultaten neerzetten waarin bedrijfsresultaat én individuele ontwikkeling beide belangrijk zijn.

Bij de start van Libertel ruim 25 jaar geleden belandde ik in de wereld van Telecom en Klantcontact. Toen hadden we weddenschappen met elkaar over het aantal sms-jes wat er op een dag zouden worden verstuurd. De veranderingen die elkaar sinds die tijd in rap tempo opvolgen geven mij oneindig veel energie, jezelf opnieuw uitvinden, reflecteren op eigen gedrag en samenwerkingen om te kijken hoe je het verschil kunt maken en waar je toegevoegde waarde zit, nu en straks.

De wereld van klantcontact is in mijn ogen een voorbeeld voor veel andere takken van sport: luisteren naar de behoeften van een ander, empathie, creativiteit in het zoeken naar oplossingen en persoonlijk contact. De combinatie met innoveren, continue verbeteren en leren vanuit data brengt twee werelden bij elkaar die ik echt heel gaaf vind.

Naast een allround leider in de wereld van klantcontact heb ik ruime ervaring in verander-, proces-, project- en programmamanagement.

Ik in twee woorden? Verbinding & gedreven.