Als ‘challenger’ daag ik klanten uit om klantcontact onderscheidend te laten zijn. Ik laat zien hoe klantcontact strategisch ingezet kan worden door een juiste aansluiting op de organisatiedoelstelling en bezie de integrale keten vanuit de klant. Ik help met vraagstukken als klantcontactstrategie, inrichting en optimalisatie van klantcontactorganisaties, contactreductie, uitbesteding, intelligente e-learning en de inzet en ontwikkeling van contactcenterprofessionals.

Vanuit mijn bedrijfskundige achtergrond doorzie ik inrichtingsvraagstukken op strategisch en tactisch niveau. Door specifieke kennis op het gebied van de inrichting van klantcontactorganisaties ben ik niet alleen in staat om het contact binnen organisaties betekenis te geven, maar ook waarde te laten toevoegen voor de gehele organisatie.

Gedreven vanuit mijn passie voor klantcontact ben ik commercieel aanspreekpunt voor veel organisaties in uiteenlopende branches die erkennen dat relevant klantcontact niet alleen belangrijker, maar ook steeds schaarser wordt. Klantcontact is een vak!

Woorden die mij kenmerken: Commercieel vakmanschap.