Principal Consultant
06 26 88 20 63
s.hesselink@coniche.nl

Sander Hesselink

Samen maken we klantcontact beter en Nederland meer werkend.

Sinds 1 februari 2025 werk ik met veel energie en enthousiasme bij Coniche als Principal Consultant in het Digital Team en als docent Post-HBO. Ik vind het geweldig om mijn kennis en ervaring te delen via colleges en AI-sessies, en om organisaties te helpen bij strategische keuzes en het toekomstbestendig inrichten en optimaliseren van klantcontact.

Technologie speelt daarbij een cruciale rol, maar staat nooit los van mensen. Technologie kan veel taken automatiseren en processen efficiënter maken, maar de menselijke maat blijft onmisbaar voor sterke klantrelaties. Met een “human in the loop”, de juiste context en goede guardrails zorgen we dat AI-oplossingen betrouwbaar, uitlegbaar en veilig ingezet worden – zonder ongewenste hallucinaties.

Zijn computers anno 2025 al slimmer dan de mens? …of zijn taalmodellen nog steeds niet “echt” slim maar produceren ze uitkomsten die wij slim kunnen vinden? Er is nu in ieder geval een AI-architectuur ontwikkeld die op expert-niveau antwoorden kan geven op het gebied van wetenschap, wiskunde en programmeren. Is dit dan ook de voorbode van een intelligentie-explosie in Customer Service?

Alle ontwikkelingen rondom AI zijn nauwelijks voor iedereen bij te houden, dus laten we een kop koffie drinken en ik praat je er graag over bij.

Team Coniche