Na vele jaren verschillende functies te hebben bekleed in de horeca, heb ik mijzelf opgewerkt tot leidinggevende. Ik heb er altijd erg veel plezier in gehad, van binnenkomen bij bestaande teams tot bijdragen aan een team opzetten.

In 2019 kwam ik erachter dat ik voor mijn gevoel het plafond had bereikt en ben ik gaan rondkijken wat voor mogelijkheden er waren om mijzelf te blijven ontwikkelen.

Wat voor mij voorop stond was dat ik wel een deel van dezelfde dynamieken wilde behouden die ik in de horeca ook had, van goed contact met klanten en service gericht zijn maar ook verbeteren zodat iedereen daar profijt van heeft. Per toeval kwam ik in aanraking met de klantcontact branche en nam ik de uitdaging aan, wat mij zeer positief heeft verrast.

Ik haal enorm veel energie en plezier uit het ontwikkelen van een team. Dit door ze te laten inzien wat hun potentie is en ze daarin te laten uitblinken. Hoe bereik ik dit? Vooral door te observeren, vragen te stellen en naar ze te luisteren. Wat vind je leuk om te doen? Waar ben je goed in? En waar wil je jezelf in ontwikkelen? Ik hecht veel waarde aan het luisteren naar elkaar om zo samen te groeien richting een gemeenschappelijk doel.

Ik ben van mening dat een vrolijk, gemoedelijk en vrij team de basis vormt voor een goede klantenservice. Dit zal dan uiteindelijk een positieve uitwerking hebben op de resultaten en de beleving van de klant.

Zoals eerder aangegeven ben ik constant op zoek naar manieren om mezelf en anderen te ontwikkelen. Daarom zie ik elke dag als een nieuwe les met heel veel leermomenten en hoop hierin een inspiratie te zijn voor anderen.

Twee woorden die mij kenmerken: Enthousiaste motivator!