Senior Consultant
06 41 20 54 65
marco.damsma@coniche.nl

Marco Damsma

Ik ben al meer dan 20 jaar werkzaam binnen Klantcontact werkzaam. KPN Callcenters was mijn eerste ervaring in Klantcontact als agent, vanuit daar diverse rollen kunnen vervullen (bij o.a. SNT/ Webhelp (nu Concentrix), Teleperformance, Atos Medical, RIFF.

Binnen de facilitaire callcenters de commerciële als de operationele kanten kunnen en mogen ervaren.

Door dit inzicht ben ik tot de conclusie gekomen dat ik veel energie krijg van het werken met mensen en oplossingen (dus operatie). Enerzijds gaat het hier over mensen, anderzijds omdat deze zeer breed is. Want wat valt er dan allemaal onder operatie en waar heb je dan mee te maken. In mijn optiek, alles wat nodig is om de klant de beste ervaring te geven die je wil, kan en bij je past als bedrijf.

Ik daag mensen uit om mee te denken, het beste in zichzelf naar boven te halen en in te laten zien wat men allemaal kan. Dit door te luisteren naar de persoon, deze mee te nemen in de journey welke we in zullen gaan en openheid te geven over waar het einddoel is. Nelson Mandela citeerde vaak het spreekwoord welke echt van toepassing is op al het Klantcontact:

“If you want to go fast, go alone

If you want to go far, go together”

Mijn ervaring neem ik mee om vanuit Coniche (als Klantcontactkennispartner) de opdrachtgevers te ondersteunen en helpen met de uitdagingen die komen. Wil je weten hoe, laat het weten!

Twee woorden die mij kenmerken: Oprecht en samen.

 

Team Coniche