We staan er soms niet bij stil, maar elke dag zijn we (spreekwoordelijk) bezig met het schrijven van een verhaal.
Een verhaal over wie we zijn en wat we doen. Vaak doen we dit op de automatische piloot, binnen kaders die we vooral
helemaal zelf hebben gecreëerd. Maar wat als we nou eens veel bewuster aan de slag gaan met het schrijven van ons
verhaal? Ik geloof er in dat we dan in staat zijn tot veel grotere dingen, dingen die onze verhalen zoveel meer betekenis
geven voor onszelf én de mensen om ons heen. Ik krijg er ontzettend veel energie van om organisaties en mensen te helpen
bij het verder schrijven van hun verhaal.

In een wereld- ook zeker de wereld van klantcontact, waar zoveel innovatie en vernieuwing op ons afkomt, heb je al snel
het gevoel dat er nog een ontelbaar aantal verbeteringen mogelijk zijn. Maar welke verbeteringen zijn nu écht belangrijk?
Ik help je graag om hier achter te komen door op basis van een datagedreven aanpak verbetering te prioriteren én te
realiseren, zowel vanuit een adviserende als vanuit een participerende rol.

Ik in twee woorden? Nieuwsgierig en ondernemend