Ik ben gepassioneerd over klantcontact. Ik ben vooral geboeid door de struggle die bedrijven hebben om op de meest ideale manier met klanten om te gaan. Service blijkt voor veel bedrijven dé doorslaggevende factor te zijn voor succes, maar de meeste organisaties hebben moeite om dit op een goede manier te organiseren.

Na mijn studie in Groningen ben ik begonnen als WFM-er binnen klantcontact. Vanuit deze rol was de overstap naar werving van agents een kleine stap. Sindsdien ben ik bezig organisaties te helpen in het vinden, binden en boeien van medewerkers binnen klantcontactorganisaties. Ik ben ervan overtuigd dat strategisch recruitment en strategische personeelsplanning een zwaar onderbelicht maar essentieel onderdeel zijn voor je bedrijfscontinuïteit. Hier valt voor organisaties nog erg veel winst te behalen.

Het combineren van een goede werving met een gestructureerd opleidingsplan leidt tot minder verzuim en minder ongewenst verloop. Het mooie van de organisatie van Coniche is dat we deze combinatie bieden om te zorgen dat de juiste mensen aan de poort verschijnen, maar ook dat we de nieuwe en zittende populatie door kunnen ontwikkelen. Zo zijn ze duurzaam inzetbaar voor de organisatie of de arbeidsmarkt.

Naast het werk ben ik actief in sport; tennis, zowel als bestuurder als actief speler, hardlopen en skiën. Ik woon in een klein dorp onder de rook van Amsterdam met vrouw en dochter.

Woorden die mij kenmerken zijn: bewust en klantgedreven.