Consultant
06 51 01 01 35
a.kanoun@coniche.nl
Adil Kanoun
In 2005 maakte ik voor het eerst kennis met de dynamische wereld van klantcontact. Bij de BelastingTelefoon startte ik als verantwoordelijke voor opleidingen en trainingen. Sindsdien heb ik verschillende rollen mogen vervullen, maar de rode draad is het optimaliseren van (klantcontact)processen.
Of het nu gaat om procesoptimalisatie of het vertalen van organisatie missies naar concrete operationele doelen: ik realiseer ambities graag samen met mensen.
Ik geloof niet in perfectie, maar wél in elke dag een stukje beter worden – voor mezelf en voor de mensen om mij heen. Met mijn enthousiasme weet ik anderen hierin mee te nemen. Ik vertrouw op het proces, ook als verandering nog niet direct zichtbaar is. Vastberaden blijf ik trouw aan lange termijndoelen, maar als er snelle impact nodig is, ben ik altijd bereid om vol in actie te komen.
Je kunt mij omschrijven als iemand die buiten de gebaande paden durft te denken en altijd het grotere geheel in het vizier houdt. Mijn overtuiging: alleen als ons werk bijdraagt aan het bredere doel, doen we echt de juiste dingen.
Ik ben een echt mensen-mens die snel impact maakt zonder het totaalplaatje uit het oog te verliezen. Ik geloof sterk dat ik ambities niet alleen kan waarmaken; ik heb anderen nodig om samen elke dag beter te worden – door te verbeteren, te vernieuwen en te groeien, steeds weer opnieuw.
Team Coniche