Schiet het monitoren op kwaliteit er bij jou ook vaak bij in?

< Terug naar Ondersteunende Tooling

Quality Monitoring

Het monitoren van de kwaliteit van klantcontact transacties is belangrijk om diverse redenen. Zo helpt monitoren met het verhogen van de klanttevredenheid, effectiviteit of efficiency, ofwel het vaststellen van het niveau van jouw service excellence. Daarnaast stelt het je in staat om te controleren of je voldoet aan wettelijke regelgeving. Met onze slimme en flexibele applicatie voor registratie en rapportage van kwaliteitsmonitoring kun je onafhankelijk en flexibel je klantcontacten beoordelen, zonder de kosten en moeite van een zware enterprise solution!

Jouw uitdaging

  • Het vinden en behouden van goede monitoring professionals.
  • Objectieve en onafhankelijke beoordeling.
  • Beheersbaar houden van vaste kosten, met name de omvang van overhead.
  • Continue toestroom van goede managementinformatie voor het (lijn)management.

Onze oplossing

  • Transactie Monitoring biedt de mogelijkheid om het monitoringproces uit te besteden.
  • Wij monitoren voor jou per periode (bv. wekelijks) op basis van de geldende richtlijnen.
  • Coniche stelt de gegevens beschikbaar via het online service portaal.
  • Coniche voert regie op het controle proces en stuurt het proces waar nodig bij.
  • Transactie Monitoring werkt met een flexibel abonnement op basis van volume.

Onze belofte

  • Het uitbesteden van deze activiteit leidt ertoe dat jij je kunt focussen op de verbeteracties.
  • Geen extra belasting of uitbreiding van de staforganisatie.
  • Meer focus bij de leidinggevenden en specialisten op verbetering.
  • Kosten voor monitoring worden flexibel, waardoor je controle kunt houden op het budget.
  • Je creëert continuïteit in de rapportage over de kwaliteit van de transacties.

Binnen 4 weken heb je de eerste inzichten online vanaf € 1.000 per maand.

Meer weten over Quality Monitoring?

Vul je gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!

    contact-algemeen