Schiet het monitoren op kwaliteit er bij jou ook vaak bij in?

< Terug naar Ondersteunende Tooling

Quality Monitoring

Onafhankelijk en flexibel beoordelen van je transacties; Quality monitoring

Het monitoren van de kwaliteit van transacties is belangrijk om diverse redenen. Zo helpt monitoren met het verhogen van de klanttevredenheid, effectiviteit of efficiency, en stelt het je in staat om te controleren of je voldoet aan wettelijke regelgeving. De inrichting van dit proces levert echter de nodige uitdagingen op.

De uitdaging

  • Het vinden en behouden van goede monitoring professionals.
  • Objectieve en onafhankelijke beoordeling.
  • Beheersbaar houden van vaste kosten, met name de omvang van overhead.
  • Continue toestroom van goede managementinformatie voor het (lijn)management.

De oplossing

  • Transactie Monitoring biedt de mogelijkheid om het monitoringproces uit te besteden.
  • Wij monitoren voor jou per periode (bv. wekelijks) op basis van de geldende richtlijnen.
  • Coniche stelt de gegevens beschikbaar via het online service portaal.
  • Coniche voert regie op het controleproces en stuurt het proces waar nodig bij.
  • Transactie Monitoring werkt met een flexibel abonnement op basis van volume.

Het resultaat

  • Het uitbesteden van deze activiteit leidt ertoe dat jij je kunt focussen op de verbeteracties.
  • Geen extra belasting of uitbreiding van de staforganisatie.
  • Meer focus bij de leidinggevenden en specialisten op verbetering.
  • Kosten voor monitoring worden flexibel, waardoor je controle kunt houden op het budget.
  • Je creëert continuïteit in de rapportage over de kwaliteit van de transacties.

Binnen 4 weken heb je de eerste inzichten online vanaf
€ 1.000 per maand.

     M7 / CanalDigitaal

“Als M7 (CanalDigitaal) maken wij gebruik van de jarenlange kennis en kunde van Coniche op het terrein van klantcontact. We hebben verschillende operationele processen als Transactie Monitoring en Rapportage & Analyse aan hen uitbesteed en daarnaast ondersteunt Coniche ons met tijdelijke vraagstukken. Klantcontact is een vakgebied en Coniche is daarbij onze kennispartner”. Hans Troelstra (CEO M7 Group / CanalDigitaal) 

 

Wil je meer weten over Quality Monitoring? Neem contact met ons op, we lichten het graag toe.