Contactreden-registratie
Snel en flexibel inzicht in de contactredenen van jouw klant
Via een laagdrempelige online registratietool, los van andere IT-systemen, krijg je snel inzicht in de aard en samenstelling van jouw klantcontactvolume. Deze inzichten stellen je in staat om cijfermatig te onderbouwen waar knelpunten in je processen liggen en je contactvolume stap-voor-stap te verminderen.
De uitdaging
- Onderbouwen van het contactvolume en de benodigde arbeidscapaciteit.
- Verklaren en leren van het ontstaan van klantcontacten.
- Als contactcenter een belangrijke rol spelen als verzamelaar van klantinzichten.
- Bestaande (CRM) systemen zijn niet flexibel ingericht op contactregistratie.
De oplossing
- Een hands-on registratieformulier dat binnen enkele dagen operationeel is.
- Flexibel in gebruik, zodat contactredenen binnen enkele minuten zijn aangepast.
- Uitgebreide rapportagemogelijkheden.
- Inzetbaar voor dagelijkse monitoring, campagne-effecten en klantonderzoeken.
- Er is geen IT-kennis nodig en er hoeft geen integratie met IT-systemen plaats te vinden.
Het resultaat
- Altijd inzicht in de contactredenen van jouw klant.
- Onderbouwing richting stakeholders voor jouw contactvolume en capaciteit.
- Argumenten voor de procesverbeteringen die je al enige tijd voor ogen hebt.
- Stuurinformatie voor vervolgacties om contactvolume te reduceren.
- Rapportage en analyses worden 24/7 online voor je gepubliceerd.
Bekijk hieronder de demo of neem contact met ons op, we lichten het graag toe.