Coniche is trotse sponsor van CCMA Digital Event 2025
Met spraakmakende cases van Eneco en de Rabobank, 4 demo’s en ons Digital Transformation Panel belooft de komende editie van CCMA Digital Conversation op 22 mei 2025 in Amersfoort weer zeer inspirerend te worden!
CASE 1: Eneco implementeert nieuw Microsoft Co-Pilot Studio platform in 3 maanden!
Een 6 jaar oud Chatbot platform vervangen door een spiksplinternieuw Microsoft Co-Pilot Studio platform in 3 maanden! Dat terwijl het oude platform in die tijd volledig on par bleef met de KPI’s en de operatie bij live gaan geen enkele onderbreking heeft gemerkt. Ruud Huigsloot, Product Manager Digital Service & Conversational Eneco:
“Als je weet dat dat oude platform miljoenen conversaties heeft verwerkt, volledig geïntegreerd zit in web, app en zelfs mail, twee merken ondersteunt, 21 selfservice dialogen heeft draaien, bol staat van de personalisaties, het centrale hart is van onze kanaalsturing en alle ‘escalaties’ naar Live Chat, Messaging en Call me Now regelt en conversaties end2end realtime in 12 talen kan vertalen. Dan is in 3 maanden overstappen best een dingetje.”
CASE 2: Rabobank bouwt CX toekomst met GenAI.
Met trots presenteren we onze 2e case voor CCMA Digital Conversation: Ontdek hoe Rabobank met behulp van GenAI klantinteracties transformeert. Aan de hand van voorbeelden zal Frodo de Poortere van de Rabobank, laten zien hoe je snel en effectief GenAI kan toepassen en kan implementeren zodat je zichtbare impact maakt op je belangrijkste KPI’s.
CASE 3: NKC | Partner in camperlife biedt leden een 24/7 digitale reisgenoot.
Met de AI-chatbot zodat camperaars altijd hulp hebben. NKC is dé vereniging voor camperaars in Nederland en ondersteunt alles rondom camperen. Dankzij de AI-chatbot is een deel van de online dienstverlening geautomatiseerd, waardoor leden ook buiten kantoortijden snel antwoorden krijgen. De chatbot als digitale reisgenoot zorgt voor efficiënter klantcontact en betere toegankelijkheid. Erik Hilhorst van NKC: “Binnen enkele minuten stond de chatbot al live, en de basisvragen werkten direct perfect!“
CCMA Digital Conversation: Er is inmiddels een AI-architectuur ontwikkeld die op expert niveau antwoorden kan geven op het gebied van wetenschap, wiskunde en programmeren.
- Is dit ook de voorbode van een intelligentie-explosie in Customer Service?
- En hoe kan die AI Technologie bijdragen aan jouw doelstellingen en plannen voor 2025/2026?
- Wordt AI net zo onmisbaar als stroom?
We hebben plek voor 100 contact center managers en digital professionals, dus het event is alleen toegankelijk voor genodigden.