Nationale Klantcontact Week 2022: wat een feest!

De Nationale Klantcontact Week was ook dit jaar weer een feest! Van 14 t/m 18 maart deden maar liefst 75 teams mee en zijn er ruim 10.000 klantcontact medewerkers in het zonnetje gezet. Werkgeluk stond dit jaar centraal: het geluksgevoel dat een baan in klantcontact met zich meebrengt, dat klanten je geven, dat jíj aan klanten geeft en natuurlijk het plezier dat jij en je collega’s samen maken! Uit alle posts op Instagram @klantcontact_gaafvak blijkt maar weer eens hoe gelukkig een baan in klantcontact maakt: (werk)geluk voor jou, voor de klant en voor het team.

Gedurende de week speelden diverse teams de Werkgeluk quiz op Instagram. Op vrijdag was de spannende finale waarbij 4 teams streden om de winst. Deze ging uiteindelijk naar Centraal Beheer!

De ultieme titel van Dutch Dreamteam Klantcontact is voor 2022 opgeëist door Webhelp. Benieuwd wat maakt dat zij deze titel in de wacht hebben gesleept? Check out @gezondcontact en doe gelijk inspiratie op.

Bedankt, CCMA, dat wij deze geweldige week wederom mochten organiseren  en alle geweldige klantcontact heroes voor het deelnemen. Wij kijken alweer uit naar volgend jaar!

En mocht je vragen hebben over volgend jaar, neem dan contact op met Melike via m.karatas@coniche.nl – 0633179747