Je hebt je eigen ontwikkeling zelf in de hand. Unlock your skills met learning content van Coniche.
Met de online trainingen van Coniche train je specifieke vaardigheden in klantcontact op jouw tempo. Waar je wil en wanneer je wil. Voor iedere functie binnen jouw organisatie zijn er onbeperkt trainingen en opleidingen beschikbaar.
Learning content van Coniche levert altijd duidelijke voordelen op voor jouw organisatie. De belangrijkste cijfers op een rij.
Van klantcontactmedewerker tot teamleider en van trainer tot coach: voor iedere functie zijn er onbeperkt trainingen en opleidingen beschikbaar. Met online trainingen die naadloos aansluiten bij ieders persoonlijke situatie halen we de volledige potentie uit elke medewerker.
De flexibiliteit van learning content is de sleutel tot succes.
- Trainingen afgestemd op jouw persoonlijke situatie.
Ieder mens is uniek. De manier van ontwikkeling moet aansluiten bij jouw persoonlijke situatie. Daarom stemmen we onze online trainingen naadloos af op jouw behoefte.
- Aangesloten op jouw ontwikkelprogramma.
Online learning van Coniche is naadloos in te passen in bestaande ontwikkelprogramma’s, blended leertrajecten of als opzichzelfstaande tool. Uiteraard in de look & feel van jouw bedrijf.
- Overzichtelijk dashboard.
Je krijgt toegang tot een handig dashboard waarin je het volledige overzicht hebt over de voortgang van jouw medewerkers. Zo ben je altijd goed op de hoogte!
Learning content van Coniche levert altijd duidelijke voordelen op voor jouw organisatie. De belangrijkste cijfers op een rij.
Neem contact opMeest gekozen online learnings
Training LSD
Leiding houden in je gesprek
Gespreksstructuur
Omgaan met weerstand
Onze klanten over Coniche
Ja, we voegen een school toe
Coniche voegt veel scholingmogelijkheden in klantcontact toe aan het samengaan met Vlirdens . Met erkende diploma’s die garant staan voor mensen met kennis die zichzelf, collega’s en organisaties binnen klantcontact meer werkend maken. Dat is zinvol en zingevend. Behalve in Amersfoort kun je voor al deze kennis nu ook in Doorn terecht.
“De consultants van Coniche hebben ons onder tijdsdruk geholpen met een goed abstract klantcontact framework en met het tegelijkertijd hands-on analyseren en zetten van concrete stappen. Hun uitgebreide kennis en ervaring in klantcontact bracht rust en richting in ons bedrijf.”
“Coniche helpt GVB professionaliseren op het gebied van klantcontact. Ad hoc bij bijvoorbeeld het formuleren van een klantcontactstrategie voor het aanschaffen van een nieuw klantcontactplatform. We schakelen ook Coniche in als het gaat om het herontwerpen van onze klantenserviceafdelingen. En ook structureel assisteert Coniche ons op verzoek, bv met het leveren van onze klantcontact professionals op managementniveau.”
“Wij moesten op korte termijn een club hebben die ons kon ondersteunen met de klantcontactstrategie. Binnen enkele weken lag er een gedegen visie op tafel. Zonder jullie tussenkomst was dit nooit gelukt!”
Voorop in de strijd naar een klantvriendelijker Nederland.
Klantcontact is een vak apart. Een vak dat Coniche als de beste verstaat. Wij vinden dat de wereld een stuk klantvriendelijker mag zijn en willen aan heel Nederland laten zien hoe belangrijk goed klantcontact is. We strijden om klantcontact beter op de kaart te zetten.
Meer over ConicheOok onderscheidend klantcontact? Wij helpen je graag!
Benieuwd naar wat Coniche voor jouw organisatie kan betekenen? Of heb je een andere vraag? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Eerst meer informatie ontvangen? Download dan de whitepaper.