STAP: Persoonlijke ontwikkeling en leadership

5 dagdelen
€ 1500
4-10
Coniche Kantoor

Verbeter je leiderschapskills. Leer om te gaan met verschillende generaties, groepsdynamica, veranderingen. Ontwikkel nieuw leiderschap met deze training van dé specialist in Klantcontact: Coniche.


Locatie & Kosten

De training wordt bij ons in Amersfoort gegeven.

Startdata voor open inschrijving 2022 is 26 augustus, de overige trainingsdagen zijn op: 16 september, 7 oktober, 28 oktober en 16 december

De training start om 13:00 uur en duurt tot 16:30 uur. De kosten voor de open inschrijving is € 1500 per deelnemer exclusief 21% BTW.

Programma

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Een globaal overzicht van de onderwerpen die in de training aan bod kunnen komen:

Dagdeel 1:

  • Wat zijn de kenmerken van de verschillende generaties (Babyboomers, X, Millennials, Z, Alpha)
  • Organisatie ontwikkeling volgens Laloux
  • Nieuw leiderschap en W1NNEN

Dagdeel 2:

  • Factoren van verloop en verzuim
  • Leiderschap en de rol van de manager
  • Motivatie en betekenis

Dagdeel 3:

  • Verandering en veranderen
  • Managen van je omgeving – ook onder druk (de kunst van het oorlog voeren)
  • Teamdynamica en kleuren

Dagdeel 4:

  • Cases en intervisie
  • Handvatten voor de praktijk van alle dag
  • Concreet en waarneembaar gedrag van de manager van de toekomst

Dagdeel 5:

  • Terugkom dagdeel
  • Report of Journey
  • Feedback

Erkenning

Coniche heeft 7 jaar op rij meegedaan met het jaarlijkse Cedeo klanttevredenheidsonderzoek. In deze 7 jaar kwam Coniche uit op een gemiddelde klanttevredenheidsscore van 96,3%.

Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten. Cedeo is hét kenniscentrum op het gebied van HR-trends, onderzoekmethoden, auditing en kwaliteitsverbetering. De Cedeo-erkenning is hét keurmerk voor de hele Nederlandse HR-sector.

Doelgroep

Voor iedereen die zijn of haar leiderschapskills wil verbeteren!

Resultaat

Dagdeel 1:

  • Je hebt inzicht in behoeften van de huidige en toekomstige generaties
  • Je hebt inzicht in verschillende organisatie typen en in verwachtte nieuwe typen
  • Je hebt inzicht in de verwachtte kwaliteiten van toekomstige leidinggevenden

Dagdeel 2:

  • Je weet welke factoren van invloed zijn op het verzuim en verloop van medewerkers
  • Je hebt inzicht in de invloed die een manager heeft op het verzuim en verloop van medewerkers
  • Je snapt het effect van betekenis en aandacht op het presteren van medewerkers

Dagdeel 3:

  • Je hebt inzicht in de effecten van veranderen op teams en medewerkers
  • Je hebt inzicht in het effect van veranderen op jouwzelf
  • Je weet welke rol het management heeft in veranderingen
  • Je snapt het effect van druk op het gedrag van medewerkers en jezelf
  • Je hebt inzicht in de belangrijkste effecten van teamdynamica

Dagdeel 4:

  • Je hebt handvatten om met het geleerde aan de slag te gaan
  • Je weet wat jouw organisatie nodig heeft om te verbeteren
  • Je weet wat jouw rol daarin gaat zijn en wat jij nodig hebt om dat te doen
  • Je kunt het geleerde toepassen in concreet en waarneembaar gedrag

Dagdeel 5:

  • Je hebt inzicht in hoe jij in de praktijk het geleerde toepast
  • Je hebt inzicht gekregen in je kerncompetenties en valkuilen
  • Je hebt inzicht in vervolgstappen om nog beter je kwaliteiten in te zetten

Waarom Coniche

Coniche werkt met bewezen trainingsmethodieken zoals Dance®, ‘Memory Anchoring’ en HIIT, welke wij grotendeels zelf ontwikkeld hebben en die zorgen voor een inclusieve trainingsopzet voor alle deelnemers. De insteek van onze trainingen is om altijd dicht op je eigen praktijk te leren.

Hoe dan? De trainers van Coniche hebben zelf jarenlange ervaring in klantcontact operaties. We spreken de taal van zowel de leidinggevenden als de medewerkers en kennen de knelpunten. Onze ervaring bij veel verschillende opdrachtgevers helpt ons om verder te gaan dan de initiële trainingsvraag.

Neem contact op