STAP Training: Coaching & Feedback
Leer alles over feedback: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op? Leer motiveren, stimuleren en aan te zetten tot meer en beter resultaat!
Inhoud
Tijdens deze training leer je op een constructieve manier feedback te gebruiken in het dagelijkse werk in contact met collega’s. Daarbij spelen de volgende vragen een rol: wat doet feedback met jou? Hoe reageert de ander wanneer jij feedback geeft? In deze training leer je hoe je feedback zó kunt verwoorden dat een ander die feedback positief zal ontvangen. Dat houdt in dat je feedback leert geven vanuit ‘Ik zie, ik neem waar, ik voel’ in plaats van ‘Ik vind’.
Ook krijg je inzicht in de verschillende manieren en resultaten van coaching. Je leert jouw rol en door jouw concrete bijdrage in het stimuleren en motiveren van verschillende soorten mensen beter te begrijpen en beter toe te passen. Daarbij leer je anderen aan te zetten tot het behalen van gestelde doelen en kun je bijsturen waar nodig.
Je kent je eigen kwaliteiten en weet deze adequaat in te zetten. Ook leer je je eigen valkuilen kennen en hoe je daar het beste mee om kunt gaan. Zodat je eenieder kunt stimuleren het beste uit zichzelf te halen!
Locatie & Kosten
De training wordt bij ons in Amersfoort gegeven.
-4 juli, dag 2 op 12 september 2023
-10 november, dag 2 op 8 december 2023
De training start om 09:00 uur en duurt tot 16:30 uur. De kosten voor de open inschrijving is € 826,43 per deelnemer exclusief 21% BTW.
Programma
Tijdens de training leer je o.a. hoe je je capaciteiten zo effectief mogelijk in kunt zetten om anderen beter te maken, hoe je een goed coachingsgesprek kunt voeren en hoe om te gaan met mensen die ja zeggen en nee doen. Je leert hoe je op een goede manier feedback kunt geven en ontvangen.
Na deze training heb je inzicht in de verschillende manieren en resultaten van coaching. Je bent in staat om medewerkers in alle doelgroepen te stimuleren, te motiveren en aan te zetten tot meer en beter resultaat. Je kent je eigen valkuilen en kunt daar adequaat mee omgaan om toch jouw resultaat te bereiken.
Aan de start inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn en speelt hier tijdens de training op in.
Een globaal overzicht van de onderwerpen die in de training aan bod kunnen komen:
- Het feedbackmodel, theorie
- Hoe geef en ontvang jij feedback?
- Het verschil tussen: ik denk, ik vind, ik voel, ik zie
- Het effect van het geven van goede feedback
- Feedback is een cadeautje
- Leren van feedback
- Continu verbeteren door middel van feedback
- Feedback in de praktijk
- Leerstijlen en koppeling naar effectief coachen
- Coachen op intrinsieke motivatie (bevlieging, passie en gedrevenheid)
- Methoden en coachingsstijlen
- Welke stijl past bij jou en de medewerkers van vandaag?
- Jouw concrete bijdrage
- Natuurlijk overwicht
- Coaching & kalibratie
- Ontwikkelen van een individueel ‘performance improvement programma’
- Meer resultaat en meer werkplezier voor je medewerkers, dus ook voor jou!
- Cases, ervaringsuitwisseling
- Tips & tricks
Erkenning
Coniche heeft 7 jaar op rij meegedaan met het jaarlijkse Cedeo klanttevredenheidsonderzoek. In deze 7 jaar kwam Coniche uit op een gemiddelde klanttevredenheidsscore van 96,3%.
Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten. Cedeo is hét kenniscentrum op het gebied van HR-trends, onderzoekmethoden, auditing en kwaliteitsverbetering. De Cedeo-erkenning is hét keurmerk voor de hele Nederlandse HR-sector.
Doelgroep
Voor iedereen die alles wil leren over coaching & feedback: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op? Hoe kan je op de juiste manier effectief coachen?
Waarom Coniche
Coniche werkt met bewezen trainingsmethodieken zoals Dance®, ‘Memory Anchoring’ en HIIT, welke wij grotendeels zelf ontwikkeld hebben en die zorgen voor een inclusieve trainingsopzet voor alle deelnemers. De insteek van onze trainingen is om altijd dicht op je eigen praktijk te leren.
Hoe dan? De trainers van Coniche hebben zelf jarenlange ervaring in klantcontact operaties. We spreken de taal van zowel de leidinggevenden als de medewerkers en kennen de knelpunten. Onze ervaring bij veel verschillende opdrachtgevers helpt ons om verder te gaan dan de initiële trainingsvraag.
Neem contact op