Mindful klantcontact

1 dag
€ 499
4-12
De Poort 42, Houten

Mindful klantcontact leert je omgaan met stress en maakt het contact met je klanten makkelijker en leuker!


Inhoud

Met de training mindful klantcontact leer je je aandacht te richten, hoe je dat kan doen, waarom dat je kan helpen en op welke momenten je dat kan doen. Je krijgt inzicht in hoe stress werkt, we gaan op zoek naar jouw persoonlijke stress-triggers en je krijgt praktische tools aangereikt om hier mee om te leren gaan. Hierdoor leer je patronen herkennen en doorbreken, zodat je weerbaarder wordt voor stress. Je leert om te gaan met emoties, van jezelf en van klanten, zodat je bewust en gepast kan reageren in een gesprek.

Mindful klantcontact leert je hoe je regie kunt houden in je werk en in gesprekken met klanten, het leert je omgaan met stress en maakt het contact met je klanten makkelijker en leuker!

Locatie & Kosten

De training kan incompany worden gegeven of bij ons in Houten, in ‘Het Oude Stadhuys’, De Poort 42.

Deze training bieden wij ook aan als open inschrijving. De eerstvolgende data waarop deze training wordt gegeven is: 17 februari 2020 en 26 maart 2020. De tijden zijn van 09:30 – 17:00 uur. De kosten voor de training zijn: € 499 per persoon exclusief 21% btw en inclusief lunch.

Neem contact op voor het aanmelden.

Programma

Dagdeel 1
Je vergroot je kennis over stress en mindfulness, specifiek toegepast op je eigen situatie en eigen persoon. We gaan aan de slag met praktische oefeningen die helpen bij momenten van stress.

  • Wat is Mindfulness?
  • Wat is stress en hoe herken ik het?
  • Wat kan ik doen bij stress?

Dagdeel 2
In het tweede deel gaan we in op wat Mindful Klantcontact is, hoe je de regie houdt in de communicatie met de klant. Ook leer je nog een oefening die direct toepasbaar is in je eigen werksituatie.

  • Mindful klantcontact
  • Wanneer heb jij stress in je werk & wat gebeurt er dan?
  • Regie houden
  • Reminders voor Mindful Klantcontact

 

Erkenning

Na afloop van deze training ontvang je een certificaat van deelname van de Coniche Business School.

Alle bedrijfstrainingen van Coniche Business School zijn erkend door Cedeo en scoren meer dan 95% tevreden tot zeer tevreden klanten.

Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten. Cedeo is hét kenniscentrum op het gebied van HR-trends, onderzoekmethoden, auditing en kwaliteitsverbetering. De Cedeo-erkenning is hét keurmerk voor de hele Nederlandse HR-sector.

Doelgroep

Voor iedereen, maar in het bijzonder als je werkzaam bent in het klantcontact.

Neem contact op