COPC Light

2 dagen
€ 1199
4-12
Online, incompany of De Poort 42, Houten

Verdiep je met deze training van Coniche in het besturingsmodel COPC en leer dit te gebruiken in de praktijk met je eigen KPI's.


Inhoud

Deze training geeft inzicht in het model COPC en de werkwijze/voordelen voor de klant, je organisatie en eigen afdeling. Ook leer je hoe je het besturingsmodel kunt omzetten naar een actieplan. Zo kun je voor je eigen afdeling vaststellen wat de criticals zijn en ben je in staat om aan te geven waar de eerst winstpunten liggen.

Locatie & Kosten

De training kan online, incompany of bij ons in Houten worden gegeven. De aangegeven studiebelastingsuren en het programma vormen een advies en kunnen op basis van een intake worden aangepast naar behoefte. Voor de kosten van deze training kun je het beste contact met ons opnemen zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Open inschrijving

Startdata voor open inschrijving: 10 februari 2020. De training start om 09:00 uur en duurt tot 17:00 uur. De kosten voor de open inschrijving is € 1199 per deelnemer exclusief 21% BTW.

Programma

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Dag 1
Persoonlijke leerdoelen
Basisbegrippen COPC, evt in herhaling
Bekijk je afdeling vanuit de klant
Meerwaarde van COPC
Het besturingsmodel COPC:
Balans in kwaliteit, kosten en klanttevredenheid
Wat wil de klant, wat wil jij en wat wil de organisatie van COPC
Het besturingsmodel in de praktijk, CUIKA, Table F en criticals/non criticals

Dag 2
Wrapup dag 1
De vier categorieën van COPC
Leiderschap
Processen
Mensen
Prestaties
Resultaten en tips
Overeenkomsten en verschillen van Lean, SixSigma en COPC
Vertaling naar de werkvloer
Bespreken huiswerkopdracht
Meetbaar maken van kwaliteit
Feedback en persoonlijke tips

Erkenning

Coniche heeft 7 jaar op rij meegedaan met het jaarlijkse Cedeo klanttevredenheidsonderzoek. In deze 7 jaar kwam Coniche uit op een gemiddelde klanttevredenheidsscore van 96,3%.

Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten. Cedeo is hét kenniscentrum op het gebied van HR-trends, onderzoekmethoden, auditing en kwaliteitsverbetering. De Cedeo-erkenning is hét keurmerk voor de hele Nederlandse HR-sector.

Doelgroep

Voor iedereen die kennis wil nemen van Customer Operations Performance Center (COPC); een internationaal toegepast besturingsmodel voor klantcontactcentra. Het model wordt gebruikt om kwaliteit en prestaties te meten bij het contact met klanten.

Neem contact op