Binnen de Coniche Business School kun je kiezen uit een diversiteit aan mogelijkheden. Zo hebben we een Executive MBA, Post HBO Registeropleidingen en MBO opleidingen, maar ook korte opleidingen, trainingen en webinars. Heb je meer de behoefte om je eigen programma samen te stellen? Ook dat is mogelijk. Je kunt namelijk kiezen uit losse modules.
Een leven lang ontwikkelen begint hier!
Aanbod
Executive MBA module Quality Management
In de module Quality Management gaat het om het verkrijgen van kennis en inzicht in de verschillende kwaliteitsmodellen en in de mogelijkheden die ze aan organisaties bieden om integraal Customer Management te realiseren.
Executive MBA module New Marketing
Wil je, in een tijdperk waarin nieuwe marketingconcepten als storytelling, mobiele en social media marketing als paddenstoelen uit de grond schieten, een eenduidige en optimale klantbeleving blijven realiseren? Schrijf je nu in voor de module New Marketing & CRM en wees verzekerd van een rendabel customer managementbeleid.
Studiereis Korea & Japan
In het najaar van 2019 biedt Coniche Business School een geweldige kans om een grote dosis inspiratie op te doen. Een heel bijzonder initiatief: kennis stapelen in Azië. Vaktechnische innovatie, cultuur, leiderschap, business marketing en consumenten(koop)gedrag. Het komt allemaal aan de orde tijdens deze Azië-studiereis.
Klantcontact specialist mbo 4
Dé 1-jarige middenkaderopleiding om vervolgstappen te zetten, je commerciële competenties te verbeteren en een erkend mbo 4 diploma te behalen.
Klantcontact teammanager mbo 4
Voor teamleiders en supervisors die willen groeien in hun functie. Combineer leren en werken tijdens een leerzaam jaar binnen je eigen werkomgeving met een erkend mbo 4 middenkaderdiploma als beloning.
LSD (Luisteren Samenvatten Doorvragen)
Leer regie te houden in je gesprekken door LSD (Luisteren, Samenvatten, Doorvragen).
Commercieel Medewerker mbo 3
Dé opleiding voor commercieel medewerkers binnen- of buitendienst, werkzaam bij organisaties waarbij de nadruk ligt op het behalen van commerciële doelen zoals omzet en het aantrekken, binden en boeien van nieuwe en bestaande klanten. Een 1-jarige vakopleiding met erkend mbo 3 diploma!
Persoonlijk leiderschap
Weet wat persoonlijk leiderschap is, ken de eigenschappen van goed leiderschap en krijg inzicht in je eigen kwaliteiten, valkuilen, uitdagingen en allergieën.
Retentie
Denk mee met je klanten, om zo een duurzame relatie aan te gaan met de training 'Retentie' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook geschikt voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. Ga met deze training naar service plus in klantcontact!
Betrokkenheid vs invloed
Vergroot de gezamenlijke invloedsfeer.
Continu verbeteren: intervisie
Leren van jezelf en van anderen!
Masterclass: Zelfroosteren & zelfbeoordelen
Je krijgt inzicht in de impact op de wijze van forecasten, roosteren en dagsturen maar je krijgt ook inzichten in het belang van communicatie, teamprocessen en cultuur. Door deze 2-daagse masterclass van de WFM Academy ben je beter in staat om te beoordelen of en zo ja welke wijze van zelfroosteren past bij jouw organisatie en via welke stappen je de implementatie daarvan kan aanpakken.