Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema’s zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, weerstand, feedback, coaching, leiderschap en customer experience. Heb je vragen of behoefte aan advies? Neem gerust contact op!

Aanbod

Executive MBA module Quality Management
MBA
7 dagen |
€ 5600

Executive MBA module Quality Management

In de module Quality Management gaat het om het verkrijgen van kennis en inzicht in de verschillende kwaliteitsmodellen en in de mogelijkheden die ze aan organisaties bieden om integraal Customer Management te realiseren.

Executive MBA module New Marketing
MBA
7 dagen |
€ 5600

Executive MBA module New Marketing

Wil je, in een tijdperk waarin nieuwe marketingconcepten als storytelling, mobiele en social media marketing als paddenstoelen uit de grond schieten, een eenduidige en optimale klantbeleving blijven realiseren? Schrijf je nu in voor de module New Marketing & CRM en wees verzekerd van een rendabel customer managementbeleid.

Studiereis Korea & Japan
MBA
10 dagen |
€ 3840

Studiereis Korea & Japan

In het najaar van 2019 biedt Coniche Business School een geweldige kans om een grote dosis inspiratie op te doen. Een heel bijzonder initiatief: kennis stapelen in Azië. Vaktechnische innovatie, cultuur, leiderschap, business marketing en consumenten(koop)gedrag. Het komt allemaal aan de orde tijdens deze Azië-studiereis.

Klantcontact specialist mbo 4
MBO
12 maanden |
Op aanvraag

Klantcontact specialist mbo 4

Dé 1-jarige middenkaderopleiding om vervolgstappen te zetten, je commerciële competenties te verbeteren en een erkend mbo 4 diploma te behalen.

Klantcontact teammanager mbo 4
MBO
12 maanden |
Op aanvraag

Klantcontact teammanager mbo 4

Voor teamleiders en supervisors die willen groeien in hun functie. Combineer leren en werken tijdens een leerzaam jaar binnen je eigen werkomgeving met een erkend mbo 4 middenkaderdiploma als beloning.

LSD (Luisteren Samenvatten Doorvragen)
Training
0,5 dag |
Op aanvraag

LSD (Luisteren Samenvatten Doorvragen)

Leer regie te houden in je gesprekken door LSD (Luisteren, Samenvatten, Doorvragen).

Commercieel Medewerker mbo 3
MBO
12 maanden |
Op aanvraag

Commercieel Medewerker mbo 3

Dé opleiding voor commercieel medewerkers binnen- of buitendienst, werkzaam bij organisaties waarbij de nadruk ligt op het behalen van commerciële doelen zoals omzet en het aantrekken, binden en boeien van nieuwe en bestaande klanten. Een 1-jarige vakopleiding met erkend mbo 3 diploma!

Persoonlijk leiderschap
Training
1 dag |
Op aanvraag

Persoonlijk leiderschap

Weet wat persoonlijk leiderschap is, ken de eigenschappen van goed leiderschap en krijg inzicht in je eigen kwaliteiten, valkuilen, uitdagingen en allergieën.

Retentie
Training
1 dag |
€ 699

Retentie

Denk mee met je klanten, om zo een duurzame relatie aan te gaan met de training 'Retentie' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook geschikt voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. Ga met deze training naar service plus in klantcontact!

Betrokkenheid vs invloed
Training
4 dagen |
Op aanvraag

Betrokkenheid vs invloed

Vergroot de gezamenlijke invloedsfeer.

Continu verbeteren: intervisie
Training
1 dag |
Op aanvraag

Continu verbeteren: intervisie

Leren van jezelf en van anderen!

Masterclass: Zelfroosteren & zelfbeoordelen
Masterclass
2 dagen |
€ 2500

Masterclass: Zelfroosteren & zelfbeoordelen

Je krijgt inzicht in de impact op de wijze van forecasten, roosteren en dagsturen maar je krijgt ook inzichten in het belang van communicatie, teamprocessen en cultuur. Door deze 2-daagse masterclass van de WFM Academy ben je beter in staat om te beoordelen of en zo ja welke wijze van zelfroosteren past bij jouw organisatie en via welke stappen je de implementatie daarvan kan aanpakken.