Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema’s zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, weerstand, feedback, coaching, leiderschap en customer experience. Heb je vragen of behoefte aan advies? Neem gerust contact op!

Aanbod

Post-hbo CM Contact Center Management
HBO
8 maanden |
€ 7999

Post-hbo CM Contact Center Management

Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.

Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)
HBO
8 maanden |
€ 7999

Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management (CXM) en die meer kennis en ervaring op willen doen!

Studenten waarderen de module Customer Experience Management (CXM) met gemiddeld een 8,9!

Post-hbo WFM Workforce Management
HBO
8 maanden |
€ 7999

Post-hbo WFM Workforce Management

De opleiding workforce management biedt volledig inzicht in hoe je concreet, door met andere afdelingen samen te werken, tot een toekomstzekere WFM-strategie kunt komen. Vergroot je kennis, vaardigheden en bouw je netwerk uit!

Persoonlijk leiderschap
Training
1 dag |
€ 699

Persoonlijk leiderschap

Weet wat persoonlijk leiderschap is, ken de eigenschappen van goed leiderschap en krijg inzicht in je eigen kwaliteiten, valkuilen, uitdagingen en allergieën.

Operationeel Contact Center Management OCCM
Korte opleiding
2 dagen |
€ 1599

Operationeel Contact Center Management OCCM

De beste manier om in korte tijd alle facetten van het klantcontact vak te (her)ontdekken en de samenhang te begrijpen.

Module CXM/CM | Quality Management
HBO
4 dagen |
€ 2799

Module CXM/CM | Quality Management

In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.

Module CXM/CM | Finance
HBO
4 dagen |
€ 2799

Module CXM/CM | Finance

Leer in 4 dagen alle belangrijke financiële begrippen kennen, die van belang zijn voor het indienen van budget- of projectaanvragen.

Klantcontact teammanager mbo 4 | open inschrijving
MBO
12 maanden |
€ 3750

Klantcontact teammanager mbo 4 | open inschrijving

Voor teammanager, teamleiders en supervisors die willen groeien in hun functie. Combineer leren en werken door middel van deze flexibele opleiding tijdens een leerzaam jaar binnen je eigen werkomgeving met een erkend mbo 4 middenkaderdiploma als beloning.

Masterclass: Rendement uit klantcontact
Masterclass
2 uur |
€ 499

Masterclass: Rendement uit klantcontact

Rendement uit klantcontact: kosten besparen en gelijktijdig klantervaring verbeteren, het kan echt! Voor iedereen die in een twee uur durende online sessie geïnspireerd wil worden op het vakgebied klantcontact.

COPC Light
Korte opleiding
2 dagen |
€ 1599

COPC Light

Verdiep je met deze training van Coniche in het besturingsmodel COPC en leer dit te gebruiken in de praktijk met je eigen KPI's.

Leiderschapstraject Sturen op Afstand (SOA)
Korte opleiding
8 weken |
€ 1999

Leiderschapstraject Sturen op Afstand (SOA)

Inspirerend Leiderschap is hét middel voor het creëren van intrinsieke motivatie, een gevoel van autonomie en energie bij elke medewerker in een team.

Continu verbeteren
Training
1 dag |
Op aanvraag

Continu verbeteren

Werken met KPI's: wat is je eigen rol en welke zaken kun je beïnvloeden?