Klantcontact teammanager mbo 4

12 maanden
Op aanvraag
10 per klas
Incompany of het Eemklooster, Amersfoort

Voor teamleiders en supervisors die willen groeien in hun functie. Combineer leren en werken tijdens een leerzaam jaar binnen je eigen werkomgeving met een erkend mbo 4 middenkaderdiploma als beloning.


Inhoud

Als teamleider of supervisor in een Contact Center heb je een veelzijdige en uitdagende functie. Op het snijvlak van operationeel en strategisch management zijn teamleiders en supervisors verantwoordelijk voor de prestatie van hun team(s). Ze moeten leiderschap tonen, snel besluiten kunnen nemen, processen kunnen doorgronden en inzicht hebben in techniek. De BBL vakopleiding Teammanager is een modulair opgebouwde opleiding voor klantcontactteamleiders en -supervisors die zich op het gebied van leidinggeven en het aansturen van een Contact Center verder willen ontwikkelen en een erkend mbo 4 vakdiploma willen behalen.

Met 15 klassikale bijeenkomsten, opdrachten, e-learnings, kwaliteitsmetingen, coachings, examens en praktijktoetsen (proeve van bekwaamheid) werk je in 12 maanden naar het behalen van het middenkaderdiploma ‘Teammanager’.

Locatie & Kosten

De opleiding kan incompany worden gegeven of bij ons in Amersfoort, in het Eemklooster, Daam Fockemalaan 22.

Voor onze BBL-opleidingen bestaat de mogelijkheid gebruik te maken van subsidieregeling praktijkleren. Voor de kosten van deze BBL-opleiding kun je het beste contact met ons opnemen zodat we de mogelijkheden met je kunnen bespreken.

Programma

De onderwerpen (vakken) die tijdens de 12 maanden aan bod komen zijn:

Leerstijlen
Beïnvloeden eigen houding en gedrag
Kernkwaliteiten en valkuilen
Leiderschapsstijlen
Werkoverleg en vergaderen
Daily management
Teamrollen en groepsdynamica
Functioneren en beoordelen
Conflicthanteringsstijlen
Project- en timemanagement
Financieel inzicht
Veranderen en verbeteren
Draagvlak creëren
Nederlands, Engels, rekenen
Loopbaan & Burgerschap en keuzedelen

Erkenning

Coniche Business School heeft als onderwijsinstelling de meeste ervaring in het erkend opleiden van contactcenter medewerkers in Nederland. Daarnaast is Coniche Business School de enige gespecialiseerde onderwijsinstelling in de sector klantcontact, die erkend is door het Ministerie OC&W.

Schrijf je in