Klantcontact specialist mbo 4 | open inschrijving

12 maanden
€ 3750
N.v.t.
Online

Een flexibele 1-jarige middenkaderopleiding klantcontact met erkend mbo 4 diploma!


Inhoud

Deze OVO (derde leerweg) opleiding is voor iedereen die al ruime ervaring in klantcontact heeft als senior/ specialist of deze stap wil maken. Deze opleiding kun je naast je werk volgen. Heb je behoefte aan input om naast klantcontact ook je financieel inzicht te verbeteren of de ambitie je te ontwikkelen als accountmanager? Wil je erkend aan kunnen tonen op je CV welke competenties je hebt? Dan is dit de opleiding die je zoekt, speciaal voor klantcontact professionals om klantgerichte competenties te verbeteren en een erkend mbo 4 middenkaderdiploma te behalen.

Alles online!
Met 15 online bijeenkomsten, opdrachten, e-learnings, kwaliteitsmetingen, coachings, examens en praktijktoetsen (proeve van bekwaamheid) werk je in 12 maanden naar het behalen van het vakdiploma ‘Klantcontact specialist’ c.q. (Junior) Accountmanager.

Locatie & Kosten

De opleiding wordt online verzorgd middels virtual classrooms.

De kosten voor deze opleiding zijn € 3750 per deelnemer inclusief materiaalkosten en exclusief 21% BTW. Voor onze OVO-opleidingen bestaat de mogelijkheid om gebruik te maken van het STAP-budget of SLIM regeling.

Startdatum wordt nog bepaald.

Programma

De onderwerpen (vakken) die tijdens de 12 maanden aan bod komen zijn:

Marktonderzoek
Communicatiestructuren
LSD (Luisteren, samenvatten, doorvragen)
Empathie
Feedback geven en ontvangen
Weerbaarheid
Verkoop & DMU’s
Webcare en Social Media
Klanttypologieën
Eigenaarschap en verantwoordelijkheid nemen
Wet- en regelgeving contactcenter
Persoonlijk leiderschap
Offertetraject
Presenteren
Finance
Accountmanagement
Nederlands, Engels, Duits, rekenen
Loopbaan & burgerschap
Keuzedelen: Ondernemend gedrag, Inspelen op innovaties, Internationaal 1, Duurzaamheid, Praktijkopleider en Belevingsgericht werken.

Erkenning

Coniche Business School heeft als onderwijsinstelling de meeste ervaring in het erkend opleiden van klantcontact medewerkers in Nederland. Daarnaast is Coniche Business School de enige gespecialiseerde onderwijsinstelling in de sector klantcontact, die erkend is door het Ministerie OC&W.

Doelgroep

Voor iedereen die klantcontact heeft, hier beter in wil worden en zich wil ontwikkelen in finance en accountmanagement! Voor deze opleiding is een (leer)werkplek noodzakelijk.

Resultaat

Na het volgen van deze opleiding ben je in staat de klant beter van dienst te kunnen zijn door nieuwe aangeleerde vaardigheden en nieuwe opgedane kennis. Je wordt vakvolwassen, je groeit in een rol als (junior) Accountmanager en ontwikkelt daarbij je klantcontact vaardigheden door. Met het behalen van je diploma bouw je aan je CV en vergroot je, je (interne) doorgroei mogelijkheden.

Waarom Coniche

#1 Veel studenten van de Coniche Business School  hebben inmiddels een mooie loopbaanontwikkeling gemaakt
#2 Oud studenten van de Coniche Business School beoordelen onze opleiding(en) met “zeer goed”
#3 Door onze kleinschalige opzet kunnen wij veel persoonlijke aandacht aan de groei en toekomst van jou als student besteden
#4 Door onze klantfocus en specialisatie is elke opleiding van bewezen topkwaliteit!
#5 Erkende opleiding: diploma’s zijn waardevast en zijn zowel nationaal als internationaal erkend. Plus aantoonbare erkenning van je dagelijkse werkpraktijk!

Ben je benieuwd naar de ervaring van onze studenten? Bekijk dan de studentverhalen of de studentvideo’s.

Schrijf je in