Contact Center Medewerker mbo 3

12 maanden
Op aanvraag
10 per klas
Incompany of De Poort 42, Houten

Een 1-jarige vakopleiding Contact Center medewerker met erkend mbo 3 diploma!


Inhoud

Deze BBL (Beroeps Begeleidende Leerweg) opleiding is voor iedereen die klantcontact heeft. Heb je behoefte aan input om je klantcontact te verbeteren of wil je erkend aan kunnen tonen op je CV welke competenties je hebt? Dan is dit de opleiding die je zoekt, speciaal voor klantcontact professionals om klantgerichte competenties te verbeteren en een erkend mbo 3 vakdiploma te behalen.

Met 15 klassikale bijeenkomsten, opdrachten, e-learnings, kwaliteitsmetingen, coachings, examens en praktijktoetsen (proeve van bekwaamheid) werk je in 12 maanden naar het behalen van het vakdiploma ‘Contactcenter medewerker’.

Locatie & Kosten

De opleiding kan incompany worden gegeven of bij ons in Houten, in ‘Het Oude Stadhuys’, De Poort 42.

Voor onze BBL-opleidingen bestaat de mogelijkheid gebruik te maken van subsidieregeling praktijkleren. Voor de kosten van deze BBL-opleiding kun je het beste contact met ons opnemen zodat we de mogelijkheden met je kunnen bespreken.

Programma

De onderwerpen (vakken) die tijdens de 12 maanden aan bod komen zijn:

Marktonderzoek
Communicatiestructuren
LSD (Luisteren, samenvatten, doorvragen)
Empathie
Feedback geven en ontvangen
Weerbaarheid
Verkoop
Webcare en Social Media
Klanttypologieën
Eigenaarschap en verantwoordelijkheid nemen
Wet- en regelgeving contactcenter
Persoonlijk leiderschap
Nederlands, Engels, rekenen
Loopbaan & burgerschap
Keuzedelen: Ondernemend gedrag, Inspelen op innovaties, Bewustzijn interculturele diversiteit en Duits.

Erkenning

Coniche Business School heeft als onderwijsinstelling de meeste ervaring in het erkend opleiden van contactcenter medewerkers in Nederland. Daarnaast is Coniche Business School de enige gespecialiseerde onderwijsinstelling in de sector klantcontact, die erkend is door het Ministerie OC&W.

Schrijf je in