Klantcontact teammanager mbo 4 | open inschrijving

12 maanden
€ 2999
N.v.t.
Online

Voor teammanager, teamleiders en supervisors die willen groeien in hun functie. Combineer leren en werken door middel van deze flexibele opleiding tijdens een leerzaam jaar binnen je eigen werkomgeving met een erkend mbo 4 middenkaderdiploma als beloning.


Inhoud

Deze OVO (derde leerweg) opleiding is voor iedereen die werkzaam is als teammanager binnen een klantcontactomgeving of deze stap wil maken. Deze opleiding kun je naast je werk volgen. Op het snijvlak van operationeel en strategisch management zijn teamleiders en supervisors verantwoordelijk voor de prestatie van hun team(s). Ze moeten leiderschap tonen, snel besluiten kunnen nemen, processen kunnen doorgronden en inzicht hebben in techniek.

Heb je behoefte het leidinggeven en het aansturen van een Contact Center verder te ontwikkelen? Wil je erkend aan kunnen tonen op je CV welke competenties je hebt? Dan is dit de opleiding die je zoekt, speciaal voor klantcontact professionals om leidinggevende competenties te verbeteren en een erkend mbo 4 vakdiploma te behalen.

Volledig online!
Met 15 online bijeenkomsten, opdrachten, e-learnings, kwaliteitsmetingen, coachings, examens en praktijktoetsen (proeve van bekwaamheid) werk je in 12 maanden naar het behalen van het vakdiploma ‘Klantcontact teammanager’ c.q. Leidinggevende team/afdeling/project.

Locatie & Kosten

De opleiding wordt online verzorgd middels virtual classrooms.

De kosten voor deze opleiding zijn € 2999 per deelnemer inclusief materiaalkosten en exclusief 21% BTW. Voor onze OVO-opleidingen bestaat de mogelijkheid om gebruik te maken van het STAP-budget of SLIM regeling.

De startdata zijn 12 januari 2022 en 12 april 2022.

Programma

De onderwerpen (vakken) die tijdens de 12 maanden aan bod komen zijn:

Leerstijlen
Beïnvloeden eigen houding en gedrag
Kernkwaliteiten en valkuilen
Leiderschapsstijlen
Werkoverleg en vergaderen
Daily management
Teamrollen en groepsdynamica
Functioneren en beoordelen
Conflicthanteringsstijlen
Project- en timemanagement
Financieel inzicht
Veranderen en verbeteren
Draagvlak creëren
Nederlands, Engels, rekenen
Loopbaan & Burgerschap

Keuzedelen: Leidinggeven in de contactcenterbranche, Ondernemend gedrag, Inspelen op innovaties, Internationaal 1, Duurzaamheid, Duits A2/B1, Praktijkopleider en Belevingsgericht werken.

Erkenning

Coniche Business School heeft als onderwijsinstelling de meeste ervaring in het erkend opleiden van klantcontact medewerkers in Nederland. Daarnaast is Coniche Business School de enige gespecialiseerde onderwijsinstelling in de sector klantcontact, die erkend is door het Ministerie OC&W.

Doelgroep

Voor iedereen die leiding geeft binnen de contactcenterbranche, of deze ambitie heeft, hier beter in wil worden en zich wil ontwikkelen als teammanager! Voor deze opleiding is een (leer)werkplek noodzakelijk.

Resultaat

Na het volgen van deze opleiding ben je in staat je team beter aan te sturen en aanwezige kwaliteiten beter te benutten of te ontwikkelen door nieuwe aangeleerde vaardigheden en nieuwe opgedane kennis. Je wordt vakvolwassen, je groeit in een rol als teammanager en ontwikkelt daarbij je klantcontact vaardigheden door. Met het behalen van je diploma bouw je aan je CV en vergroot je, je (interne) doorgroei mogelijkheden.

Waarom Coniche

#1 Veel studenten van de Coniche Business School  hebben inmiddels een mooie loopbaanontwikkeling gemaakt
#2 Oud studenten van de Coniche Business School beoordelen onze opleiding(en) met “zeer goed”
#3 Door onze kleinschalige opzet kunnen wij veel persoonlijke aandacht aan de groei en toekomst van jou als student besteden
#4 Door onze klantfocus en specialisatie is elke opleiding van bewezen topkwaliteit!
#5 Erkende opleiding: diploma’s zijn waardevast en zijn zowel nationaal als internationaal erkend. Plus aantoonbare erkenning van je dagelijkse werkpraktijk!

Ben je benieuwd naar de ervaring van onze studenten? Bekijk dan de studentverhalen of de studentvideo’s.

Schrijf je in