Studiereis Korea & Japan
In het najaar van 2019 biedt Coniche Business School een geweldige kans om een grote dosis inspiratie op te doen. Een heel bijzonder initiatief: kennis stapelen in Azië. Vaktechnische innovatie, cultuur, leiderschap, business marketing en consumenten(koop)gedrag. Het komt allemaal aan de orde tijdens deze Azië-studiereis.
Inhoud
Coniche Business School en StudiumTravel bieden een unieke kans om je horizon te verbreden. Customer Management binnen de Aziatische cultuur: Hoe gaat dat? Wat is er anders? Wij nodigen je graag uit om deel te nemen aan de 10-daagse Azië Studiereis in november 2019. Onderwerpen als Customer Management, vaktechnische innovatie, cultuur, leiderschap, business marketing en consumenten (koop)gedrag komen tijdens deze reis uitgebreid aan bod. Veel inspiratie, kennis en best practices om mee terug te nemen!
Locatie & Kosten
Je kunt deelnemen aan de studiereis voor € 3.840,00 (excl. btw) per persoon.
De reis is van 1 t/m 10 november.
Programma
Een geweldige ervaring staat ons te wachten in Seoul (en omgeving) en in Tokyo! Bij 3 gastbedrijven in Korea en 3 gastbedrijven in Japan gaan we met de vooraf ter beschikking gestelde informatie aan de slag met het Customer Management van deze gastbedrijven. Het programma bestaat uit een goede mix van werken en vrij tijd.
What’s in it for me?
Heel veel waardevolle vakkennis in brede zin en specifiek over Korea en Japan. Over zaken doen, consumentengedrag en tal van andere waardevolle aspecten. Daarnaast is het een unieke kans om je netwerk uit te breiden.
Erkenning
De studiereis is een onderdeel van de Executive MBA Customer Management opleiding.
De Customer Management opleiding is geaccrediteerd door de NVAO (Nederlands Vlaamse Accreditatie Organisatie) en door PEEAC (Pan-European Education and Assessment Committee).
Al onze opleidingen, diploma’s, certificaten en dus ook onze studenten, profiteren zowel van erkenningen door het onderwijs als door de industrie. Coniche Business School is de enige die een Executive MBA heeft op het gebied van Customer Management en die is erkend door het ministerie OC&W.
PEEAC Pan-European Education and Assessment Committee www.fedma.org/work-areas/education/
FEDMA Federation of European Direct & Digital Marketing Associations www.Fedma.org
NVAO Nederlands Vlaamse Accreditatie Organisatie www.NVAO.net
Toelatingseisen
– Minimaal HBO bachelor diploma of slagen voor de toelatingstoets op dit niveau
– 5 jaar aantoonbare werkervaring op het juiste niveau (d.m.v. referenties)
– Goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift
– Intake maakt deel uit van de toelatingsprocedure
Download brochure