Executive MBA module Strategisch Innoveren

7 dagen
€ 5600
N.v.t.
Het Eemklooster, Amersfoort

Wil je nieuwe klantwaarde creëren voor je organisatie? En dat op geheel andere wijze dan je gewend bent? Wil je weten hoe je een vernieuwer wordt, aangejaagd door de nieuwste, technologische, ontwikkelingen op de markt? Leer in te spelen op de kansen die zich binnen je branche voordoen tijdens de MBA module Strategisch Innoveren. Zodat ook jouw organisatie morgen nog steeds meetelt.


Inhoud

Het managen van innovatie is een van de belangrijkste strategische werkzaamheden binnen een organisatie. Maatschappelijke en technologische ontwikkelingen staan daarnaast ook niet stil: het is dus cruciaal voor een organisatie dat ze zich kan aanpassen. Ook binnen klantinteractie-management en klantgerichte processen is innovatie niet meer weg te denken. Deze module zorgt ervoor dat je ook zelf strategische innovaties kunt initiëren en uit weet te voeren. Stategisch Innoveren is de ideale basis voor een innovatief en rendabel customer managementbeleid.

De opleiding bestaat uit 7 dagen verdeeld over 3 maanden. Deze module is onderdeel van de Executive MBA maar is ook los te volgen.

Onze topdocenten nemen je graag mee op het gebied van Strategisch Innoveren

Uitdaging

De afgelopen decennia worden gekenmerkt door een constante verbetering van bestaande technologieën en stroom van nieuwe technologieën. Tijdens de module Strategisch Innoveren leer jij hoe je actuele innovaties in relatie tot customer management kunt duiden. Strategisch innoveren binnen jouw organisatie betekent het kunnen bundelen van alle belangen en informatie voor het realiseren van een unieke eenduidige klantervaring, organisatiebreed.

Resultaat

  • Je hebt inzicht in relevante technologieën voor integraal Customer Management
  • Je kan (toekomstige) innovaties op waarde schatten en vanuit een onderbouwde visie voor jouw organisatie een passend beleid ontwikkelen en implementeren
  • Kun je business cases maken en ben je in staat aan de hand van rendementsanalyses investeringsbeslissingen te maken, welke je op directieniveau kunt verdedigen
  • Je hebt inzicht en kennis van data beheersing en toepassingen daarvan
  • Je hebt inzicht en overzicht van relevante maatschappelijke ontwikkelingen, welke je op waarde kan inschatten
  • Positief afronden van deze module biedt je het waardevolle MBA-certificaat ‘Strategisch Innoveren”

Locatie & Kosten

De opleiding vindt plaats in Amersfoort, in het Eemklooster, Daam Fockemalaan 22.

De kosten voor de opleiding zijn: € 5600 exclusief 21% btw.
De kosten van €250 voor de studieboeken zit niet bij de prijs inbegrepen.

De opleidingsdagen zijn 5x op een donderdag (inclusief examendag) van 13.30 – 21.30 uur, incl. diner en 1x vrijdag/
zaterdag, incl. overnachting. Dagen en tijden zijn onder voorbehoud.

De basislocatie voor onze colleges is onze collegezaal aan De Poort 42 in Houten. Hiervan kan afgeweken worden wanneer wij de studenten een nog betere of leukere leerervaring kunnen bieden. Bij het begin van de collegereeks, de week voor het 1e college, worden tijden en locaties definitief gemaakt.
Om dezelfde reden van inspiratie en enthousiasme starten wij met de colleges wanneer er zich 8 of meer studenten (max 14) hebben ingeschreven, dit komt het leerrendement van alle studenten ten goede.

Programma

Tijdens de module wordt aandacht besteed aan de volgende onderwerpen:

Innovatie en techniek

  • Augmented Reality en Virtual Reality
  • Artifical Intelligence
  • Pro-active contact, based on connectivity

Innovatie en invloeden

  • Internet of Things , invloed op ons leven en werken
  • Duurzaamheid & Innovatie
  • Opportunities van Digitale transformatie
    Social media & linked open data

Innovatie en maatschappij

  • Change en Innoveren, hoe kom je tot innoveren?
  • Op werkbezoek bij ABN AMRO: van DE Bank naar Digibank
  • Rol van Overheid in stimulering van Innovatie

Erkenning

De Customer Management opleiding is geaccrediteerd door de NVAO (Nederlands Vlaamse Accreditatie Organisatie) en door PEEAC (Pan-European Education and Assessment Committee).

Al onze opleidingen, diploma’s, certificaten en dus ook onze studenten, profiteren zowel van erkenningen door het onderwijs als door de industrie. Coniche Business School is de enige die een Executive MBA heeft op het gebied van Customer Management en die is erkend door het ministerie OC&W.

PEEAC Pan-European Education and Assessment Committee www.fedma.org/work-areas/education/

FEDMA Federation of European Direct & Digital Marketing Associations www.Fedma.org

NVAO Nederlands Vlaamse Accreditatie Organisatie www.NVAO.net

Toelatingseisen

– Minimaal HBO bachelor diploma of slagen voor de toelatingstoets op dit niveau
– 5 jaar aantoonbare werkervaring op het juiste niveau (d.m.v. referenties)
– Goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift
– Intake maakt deel uit van de toelatingsprocedure

Waarom Coniche

#1 Veel studenten van de Coniche Business School  hebben inmiddels een mooie loopbaanontwikkeling gemaakt
#2 Oud studenten van de Coniche Business School beoordelen onze opleiding(en) met “zeer goed”
#3 Door onze kleinschalige opzet kunnen wij veel persoonlijke aandacht aan de groei en toekomst van jou als student besteden
#4 Door onze klantfocus en specialisatie is elke opleiding van bewezen topkwaliteit!
#5 Erkende opleiding: diploma’s zijn waardevast en zijn zowel nationaal als internationaal erkend. Plus aantoonbare erkenning van je dagelijkse werkpraktijk!
#6 De praktijkopdrachten die jij tijdens deze opleiding maakt, dient minimaal € 20.000,- op te leveren voor de eigen organisatie
#7 Onze opleidingen zijn modulair opgebouwd. Je kunt dus je eigen opleiding samenstellen, of de volledige opleiding volgen.

Download brochure

    mba-si

    Schrijf je in