Executive MBA module New Marketing
Wil je, in een tijdperk waarin nieuwe marketingconcepten als storytelling, mobiele en social media marketing als paddenstoelen uit de grond schieten, een eenduidige en optimale klantbeleving blijven realiseren? Schrijf je nu in voor de module New Marketing & CRM en wees verzekerd van een rendabel customer managementbeleid.
Inhoud
Klantgericht ondernemen begint bij klantinzicht. CRM heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een dominant marketingconcept. Deze marketingstrategie wordt door veel organisaties toegepast omdat er veel waarde mee kan worden behaald. De wijze waarop de consument zich oriënteert, koopt en zijn ervaringen deelt, is enorm veranderd en het managen van de customer journey was nog nooit zo complex. Managers & marketeers worden geconfronteerd met een toenemend aantal touchpoints en staan voor de uitdaging om via deze touchpoints een eenduidige optimale klantbeleving te realiseren.
De opleiding bestaat uit 7 dagen verdeeld over 3 maanden. Deze module is onderdeel van de Executive MBA maar is ook los te volgen.
Locatie & Kosten
De opleiding vindt plaats in Amersfoort, in het Eemklooster, Daam Fockemalaan 22.
De kosten voor de opleiding zijn: €5600 exclusief 21% btw.
De kosten van €250 voor de studieboeken zit niet bij de prijs inbegrepen.
De opleidingsdagen zijn 5x op een donderdag (inclusief examendag) van 13.30 – 21.30 uur, incl. diner en 1x vrijdag/
zaterdag, incl. overnachting. Dagen en tijden zijn onder voorbehoud.
De basislocatie voor onze colleges is onze collegezaal aan De Poort 42 in Houten. Hiervan kan afgeweken worden wanneer wij de studenten een nog betere of leukere leerervaring kunnen bieden. Bij het begin van de collegereeks, de week voor het 1e college, worden tijden en locaties definitief gemaakt.
Om dezelfde reden van inspiratie en enthousiasme starten wij met de colleges wanneer er zich 8 of meer studenten (max 14) hebben ingeschreven, dit komt het leerrendement van alle studenten ten goede.
Programma
Tijdens de module wordt aandacht besteed aan de volgende onderwerpen:
Ontwikkeling van een passend customer managementbeleid, zoals de implementatie van CRM-systemen met een volledig klantbeeld en de implementatie van passende ondersteuning van de merkbeleving door een weloverwogen gebruik van KPI’s bij de afhandeling van contacten via de diverse kanalen.
Vertaling van het customer managementbeleid naar interne samenwerking en afstemming tussen diverse functionele eenheden binnen organisatie, rekening houdend met de toenemende betekenis van ‘collaboration’ en het managen van de klantbetrokkenheid.
Bevordering van de afzet van nieuwe en bestaande producten middels gerichte acties vanuit een passend customer managementbeleid.
Nieuwe klantcontactkanalen, zoals internet, e-services, selfservice, chat, sms, twitter en andere social-media gerelateerd aan het customer managementbeleid.
De verwachtingen en wensen van prospects en klanten ten aanzien van de klantcontactafhandeling via de verschillende kanalen.
Onderbouwing van het gewenste customer managementbeleid met rendementsberekeningen ten aanzien van New Marketing en CRM.
Het gewenste customer managementbeleid vertalen naar implementatieplannen ten aanzien van New Marketing en CRM.
Erkenning
De Customer Management opleiding is geaccrediteerd door de NVAO (Nederlands Vlaamse Accreditatie Organisatie) en door PEEAC (Pan-European Education and Assessment Committee).
Al onze opleidingen, diploma’s, certificaten en dus ook onze studenten, profiteren zowel van erkenningen door het onderwijs als door de industrie. Coniche Business School is de enige die een Executive MBA heeft op het gebied van Customer Management en die is erkend door het ministerie OC&W.
PEEAC Pan-European Education and Assessment Committee www.fedma.org/work-areas/education/
FEDMA Federation of European Direct & Digital Marketing Associations www.Fedma.org
NVAO Nederlands Vlaamse Accreditatie Organisatie www.NVAO.net
Toelatingseisen
– Minimaal HBO bachelor diploma of slagen voor de toelatingstoets op dit niveau
– 5 jaar aantoonbare werkervaring op het juiste niveau (d.m.v. referenties)
– Goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift
– Intake maakt deel uit van de toelatingsprocedure
Waarom Coniche
#1 Veel studenten van de Coniche Business School hebben inmiddels een mooie loopbaanontwikkeling gemaakt
#2 Oud studenten van de Coniche Business School beoordelen onze opleiding(en) met “zeer goed”
#3 Door onze kleinschalige opzet kunnen wij veel persoonlijke aandacht aan de groei en toekomst van jou als student besteden
#4 Door onze klantfocus en specialisatie is elke opleiding van bewezen topkwaliteit!
#5 Erkende opleiding: diploma’s zijn waardevast en zijn zowel nationaal als internationaal erkend. Plus aantoonbare erkenning van je dagelijkse werkpraktijk!
#6 De praktijkopdrachten die jij tijdens deze opleiding maakt, dient minimaal € 20.000,- op te leveren voor de eigen organisatie
#7 Onze opleidingen zijn modulair opgebouwd. Je kunt dus je eigen opleiding samenstellen, of de volledige opleiding volgen.
Download brochure