Masterclass: Trends in klantcontact

0,5 dag
€ 350
N.v.t.
De Poort 42, Houten

Voor iedereen die in één dagdeel geïnspireerd wil worden op het vakgebied klantcontact, de samenhang tussen de verschillende onderdelen wil opfrissen en nieuwsgierig is waar het de komende jaren met klantcontact naar toe gaat.


Inhoud

De basis van dit dagdeel zijn de trends en ontwikkeling binnen klantcontact. Van de steeds maar stijgende klantverwachtingen tot de impact en invloed van robotisering en de ontwikkelingen binnen WFM. Aan de hand van de verschillende bouwblokken wordt vanuit de klantcontactstrategie een vertaling gemaakt naar de operatie. Onderwerpen als kanaalmanagement, customer feedback en kwaliteitsmanagement passeren de revue. De druk op de arbeidsmarkt vraagt om ander leiderschap. We laten zien waar het naar toe gaat en hoe uw organisatie op deze ontwikkelingen kan inspelen.

Locatie & Kosten

Deze masterclass vindt plaats in Houten, in ‘Het Oude Stadhuys’, De Poort 42.

De kosten voor de opleiding zijn: €350 exclusief 21% btw.

Dagen en tijden zijn onder voorbehoud.

Download brochure

Schrijf je in