Masterclass: Trends in Customer Experience
De basis van deze masterclass bestaat uit de trends en ontwikkeling binnen customer experience. Van de steeds maar stijgende klantverwachtingen tot de impact en invloed van robotisering en de ontwikkelingen binnen WFM.
Inhoud
De basis van deze masterclass bestaat uit de trends en ontwikkeling binnen customer experience. Van de steeds maar stijgende klantverwachtingen tot de impact en invloed van robotisering en de ontwikkelingen binnen WFM. Aan de hand van de verschillende bouwblokken wordt vanuit de klantcontactstrategie een vertaling gemaakt naar de operatie. Onderwerpen als kanaalmanagement, customer feedback en kwaliteitsmanagement passeren de revue. De druk op de arbeidsmarkt vraagt om ander leiderschap. We laten zien waar het naar toe gaat en hoe uw organisatie op deze ontwikkelingen kan inspelen.
Locatie & Kosten
Deze masterclass vindt plaats in Houten, in ‘Het Oude Stadhuys’, De Poort 42.
De kosten voor de opleiding zijn: €350 exclusief 21% btw.
Dagen en tijden zijn onder voorbehoud.