Masterclass: Customer Experience & Klantcontact

2,5 uur
€ 499
n.v.t.
Online

Customer Experience & Klantcontact: in een online sessie van 2,5 uur praktische inzichten en inspiratie hoe je een goede klantervaring kunt realiseren binnen soms complexe organisaties.


Inhoud

Klantcontact wordt steeds belangrijker voor organisaties: loyaliteit van klanten wordt voor een groot gedeelte bepaald op de momenten waarop klanten interactie hebben met organisaties (zowel in de profit als not-for-profit).  Deze masterclass voor de marketeer en klantcontact professional geeft praktische inzichten en inspiratie hoe je een goede klantervaring kunt realiseren binnen soms complexe organisaties. Geen hoogdravende vergezichten met het almaar overtreffen van verwachtingen, maar een realistische en praktische aanpak die voor iedere organisatie haalbaar is.

Gert Buist heeft al veel organisaties (groot & klein) geholpen bij het vaststellen van hun klantcontact strategie en de inrichting van het klantcontact  (zowel on- als offline). Hij is daarnaast gastdocent Customer Experience Management bij de Coniche Business School. In deze masterclass krijg je zowel de laatste theoretische inzichten mee, als ook de praktische tips en voorbeelden hoe dit in de soms weerbarstige praktijk toch succesvol kan worden gerealiseerd.

Locatie & Kosten

Deze masterclass vindt online plaats.

De kosten voor deze 2,5 uur durende masterclass zijn: € 499 exclusief 21% btw.

Startdata 2023: 26 oktober om 09:30 uur.

Programma

Onderwerpen die aan de orde komen:

  • Hoe draagt klantcontact bij aan het succes van de organisatie
  • De bouwstenen van klantcontact
  • Klantcontact data verzamelen en analyseren: hoe doe je dat ?
  • Customer experience en klantcontact
  • Hoe krijg ik de organisatie mee ?
  • Waar moet ik beginnen en hoe krijg ik snel resultaat.
  • De ROI van customer experience: hoe maak je een business case.

Erkenning

Na afloop van deze masterclass ontvang je een certificaat van deelname van de Coniche Business School.

Doelgroep

Voor iedereen die in 2,5 uur geïnspireerd wil worden op het vakgebied klantcontact en cx.

Resultaat

  • Inzicht in hoe klantcontact bijdraagt aan het succes van de organisatie
  • De bouwstenen van klantcontact
  • Verzamelen van klantcontact data en analyseren
  • Inzicht in Customer experience en klantcontact
  • Handvatten waar je moe beginnen, hoe je snel resultaat krijg én hoe je de organisatie meekrijgt
  • De ROI van customer experience: het maken van een business case.

Waarom Coniche

#1 Veel studenten van de Coniche Business School  hebben inmiddels een mooie loopbaanontwikkeling gemaakt
#2 Oud studenten van de Coniche Business School beoordelen onze opleiding(en) met “zeer goed”
#3 Door onze kleinschalige opzet kunnen wij veel persoonlijke aandacht aan de groei en toekomst van jou als student besteden
#4 Door onze klantfocus en specialisatie is elke opleiding van bewezen topkwaliteit!
#5 Erkende opleiding: diploma’s zijn waardevast en zijn zowel nationaal als internationaal erkend. Plus aantoonbare erkenning van je dagelijkse werkpraktijk!

Ben je benieuwd naar de ervaring van onze studenten? Bekijk dan de studentverhalen of de studentvideo’s.

Schrijf je in