Agile in klantcontact

1 dag
€ 999
N.v.t.
De Poort 42, Houten

Tijdens de training laten wij je ervaren wat Agile werken in een klantcontact omgeving nu precies is.


Inhoud

Zoek op Google naar ‘Agile’ en binnen een seconden heb je meer dan 10.000 zoekresultaten. Maar wat is Agile werken precies? En waar staat Agile voor? Agile is Engels voor beweeglijk en lenig: agile denken en handelen stelt je in staat om continu aan de snel veranderende eisen van de klant te blijven voldoen.

Ook vaak gehoord is de term ‘Scrum’. Scrum is een op agile gestoelde methodiek en werd primair ontwikkeld voor de bouw van software. De beloftes van Agile en Scrum hebben zich inmiddels meer dan ooit bewezen en het mooie van dit alles is dat het ook toepasbaar is in klantcontactomgevingen. En dat is nu precies waar deze training over gaat: Agile in klantcontact.

Locatie & Kosten

De opleiding vindt plaats in Houten, in ‘Het Oude Stadhuys’, De Poort 42.

De kosten voor de opleiding zijn: €999 exclusief 21% btw. Inbegrepen bij deze opleiding:
-Intake
-2 sessies van een halve dag
-2 uur individuele begeleiding; review en retrospective.

Dagen en tijden zijn onder voorbehoud.

Programma

Tijdens de training laten wij je ervaren wat Agile werken in een klantcontact omgeving nu precies is. De gezamenlijke leerdoelen bepalen de agenda en daarmee ook de doorlooptijd van deze training. De trainer zal je uitdagen om je eigen userstory op papier te zetten en daarnaast maak je kennis met de ‘Agile Learning Approach’.

Erkenning

Na afloop van deze verkorte opleiding ontvang je certificaat van deelname van de Coniche Business School.

Schrijf je in