E-learning 3.0: Klantcontact – Regels en Rollen
Deze e-learning module richt zich specifiek op onderwerpen als wet- en regelgeving, soorten contactcenters en functies binnen de contact center branche. Kan zowel als opfrissing of onderdeel van een instroomtraining voor nieuwe medewerkers worden gebruikt.
Inhoud
Coniche biedt dankzij Memory Anchoring® een leuke en individuele leeroplossing voor klantcontactmedewerkers, omdat de e-learning zodanig is gebouwd dat deze zich aanpast aan het kennisniveau en het leertempo van de deelnemer. De e-learning is erop gericht om de kennis waar het om gaat goed en lang te onthouden. Voor deze leeroplossing wordt gebruik gemaakt van de beproefde Memory Anchoring® technologie van Woonoz.
Instroom nieuwe medewerkers
Ieder jaar stromen veel nieuwe medewerkers in. Deze nieuwe medewerkers maken tijdens hun instroom kennis met de producten, diensten en systemen van de eigen organisatie. Echter dienen zij ook een generiek kennisniveau te hebben over onderwerpen als wet- en regelgeving, soorten contactcenters en functies binnen deze branche. In deze e-learning worden deze onderwerpen besproken.
Samen met de Instroomtraining Klantcontact – De Basis biedt Coniche hiermee een oplossing om de basis van de nieuwe medewerkers snel volledig te maken. De e-learning is dan ook een ideale aanvulling bij het instroomprogramma.
Locatie & Kosten
De e-learning is volledig digitaal en op ieder gewenst moment beschikbaar. Dus vanuit je luie stoel, in de trein of op de bank makkelijk via je mobiel bereikbaar. Komt het even niet uit? Ga je straks weer verder!
De kosten voor de e-learning is € 60 per module.
Voor het succesvol doorlopen van de e-learning moet je rekening houden met een doorlooptijd van 2 weken waarbij je elke dag maar een kwartiertje bezig bent!
Programma
De e-learning bestaat uit 5 hoofdstukken waarin de volgende onderwerpen aan de orde komen:
- AVG; welke rechten heeft de klant en wat houden deze in
- Plichten voor de organisatie; privacystatement en snelheid van reageren
- ID-customer; wat is het en waarom
- Bel-me-niet Register; waarom, wanneer en het Recht van verzet
- Telecommunicatiewet; wat regelt deze voor jouw werk
- Code telemarketing; welke afspraken zijn er gemaakt
- Code Social media; waarom is deze er
- Kosten klantenservice; is een klantenservice gratis
- KSF; ingaan op de branche organisatie en het certificaat A
- Functies binnen een contactcenter; welke rollen zijn er en wat houden ze in
- Contactcenters; welke soorten contactcenters zijn er
Erkenning
Deze e-learning bevat een deel van de kennis die nodig is om te slagen voor het theorie-examen KSF branchecertificaat A. Samen met de Instroomtraining Klantcontact – De Basis is de basiskennis hiervoor compleet. Indien de wens er is om de medewerkers hiervoor aan te melden kan Coniche ondersteuning en advies geven.
Doelgroep
Voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft en werkzaam is een contact center omgeving.
Resultaat
De 7 garanties van jouw Coniche e-learning
- Leren zonder voorkennis of voorbereiding
- Gegarandeerd meer kennis over klantcontact
- Gegarandeerd een aantoonbaar betere gesprekskwaliteit
- Gegarandeerd lagere AHT
- Gegarandeerd 90% van de opgedane kennis na een halfjaar nog paraat
- Gegarandeerd iedereen op hetzelfde kennisniveau
- En dit maar in 15 minuten per dag, gegarandeerd
Waarom Coniche
Al meer dan 1000 gebruikers van de e-learning modules gingen je voor!
“Ik vond het volgen van de e-learning fijn, uitdagend en leuk. Kortom zeer gebruiksvriendelijk en een aanrader!”
Navid – Klantenservice medewerker bij GVB
“De e-learning is zo gemaakt dat je constant op verschillende manieren herinnerd wordt aan de technieken die je eerder in de e-learning geleerd hebt.”
Manuela – Senior Intake & Service bij de Politie
“De e-learning is een ideaal hulpmiddel om snel en gedegen kennis over te dragen”
Derrick Bijker – Sociaal ondernemen bij Overstag