E-learning 3.0: Instroomtraining Klantcontact – Regels en Rollen

2-4 uur
€ 50
Per persoon
Online

De leeroplossing bevat de basistheorie van het werken in een klantcontactomgeving. Deze module richt zich specifiek op onderwerpen als wet- en regelgeving, soorten contactcenters en functies binnen deze branche. Een ideale aanvulling voor ieder instroomprogramma.


Inhoud

Ieder jaar stromen veel nieuwe medewerkers in. Deze nieuwe medewerkers maken tijdens hun instroom kennis met de producten, diensten en systemen van de eigen organisatie. Echter, zij dienen ook een generiek kennisniveau te hebben over onderwerpen als wet- en regelgeving, soorten contactcenters en functies binnen deze branche. In deze e-learning worden deze onderwerpen besproken.

Samen met de Instroomtraining Klantcontact – De Basis biedt Coniche hiermee een oplossing om de basis van de nieuwe medewerkers snel volledig te maken. De e-learning is dan ook een ideale aanvulling bij het instroomprogramma.

Coniche biedt dankzij memory anchoring een leuke en individuele leeroplossing voor klantcontactmedewerkers, omdat de e-learning zodanig is gebouwd dat deze zich aanpast aan het kennisniveau en het leertempo van de deelnemer. De training is erop gericht om de kennis waar het om gaat goed en lang te onthouden. Voor deze  leeroplossing wordt gebruik gemaakt van de beproefde MemoryAnchoring® technologie van Woonoz.

Programma

De e-learning bestaat uit 5 hoofdstukken waarin de volgende onderwerpen aan de orde komen:

  • AVG; welke rechten heeft de klant en wat houden deze in
  • Plichten voor de organisatie; privacystatement en snelheid van reageren
  • ID-customer; wat is het en waarom
  • Bel-me-niet Register; waarom, wanneer en het Recht van verzet
  • Telecommunicatiewet; wat regelt deze voor jouw werk
  • Code telemarketing; welke afspraken zijn er gemaakt
  • Code Social media; waarom is deze er
  • Kosten klantenservice; is een klantenservice gratis
  • KSF; ingaan op de branche organisatie en het certificaat A
  • Functies binnen een contactcenter; welke rollen zijn er en wat houden ze in
  • Contactcenters; welke soorten contactcenters zijn er

Deze e-learning bevat een deel van de kennis die nodig is om te slagen voor het theorie-examen KSF branchecertificaat A. Samen met de Instroomtraining Klantcontact – De Basis is de basiskennis hiervoor compleet. Indien de wens er is om de medewerkers hiervoor aan te melden kan Coniche ondersteuning en advies geven.

Neem contact op