E-learning 3.0: klantcontact ‘de basis’

1,5 uur
Op aanvraag
N.v.t.
Online

De leeroplossing bevat de basistheorie van het werken in een klantcontactomgeving. Deze module richt zich specifiek op het kennen van gebruikelijke communicatieve basisvaardigheden binnen een klantcontactomgeving. Een ideale aanvulling voor ieder instroomprogramma.


Locatie & Kosten

Voor dit lesprogramma (e-learning 3.0) wordt gebruik gemaakt van de beproefde MemoryAnchoring® technologie van Woonoz.

Hierdoor verankert zich de aangereikte theorie in het geheugen zodat deze nog lang na het volgen van het lesprogramma blijft hangen.

Programma

De onderwerpen van dit programma zijn:

LSD (luisteren-samenvatten-doorvragen)
Actief luisteren
Meebewegen
Inventariseren
Regie voeren
Klant niet in herhaling laten vervallen
Focus houden op het onderwerp
Verschillende vraagtechnieken
Effectief reageren bij weerstand/ klachten en verschillende klanttypen.

Schrijf je in