E-learning 3.0: Klantcontact – Retail

2-4 uur
€ 50
Per persoon
Online

Deze e-learning module bevat de basistheorie van het klantgericht werken in retail en kan worden gebruikt voor iedere (nieuwe) medewerker die direct klantcontact heeft. De module traint de basisvaardigheden om klantgericht te werken.


Inhoud

Coniche biedt dankzij Memory Anchoring® een leuke en individuele leeroplossing voor klantcontactmedewerkers, omdat de e-learning zodanig is gebouwd dat deze zich aanpast aan het kennisniveau en het leertempo van de deelnemer. De e-learning is erop gericht om de kennis waar het om gaat goed en lang te onthouden. Voor deze digitale leeroplossing wordt gebruik gemaakt van de beproefde Memory Anchoring® technologie van Woonoz.

Klantcontact in winkels

Het dagelijkse contact met jouw klanten is bepalend voor klanttevredenheid. Door het online aanbod komen klanten steeds minder vaak in de winkel. Als klanten in de winkel komen verdienen ze alle aandacht en wil je ze bedienen met een goed advies. Dit vraagt meer van winkel medewerkers. Beter klantcontact leidt tot tevreden klanten die terugkomen en jouw winkel aanbevelen. Maar welke training en begeleiding krijgen medewerkers eigenlijk? De wijze waarop de medewerkers omgaan met deze klanten is daarom ook van cruciaal belang. Hoe geef je klanten de juiste aandacht en het gevoel dat zij gezien worden? Wat zijn de do’s en don’ts in het contact met de klant? Door deze e-learning worden deze vaardigheden geleerd.

Locatie & Kosten

De e-learning is volledig digitaal en op ieder gewenst moment beschikbaar. Dus vanuit je luie stoel, in de trein of op de bank makkelijk via je mobiel bereikbaar. Komt het even niet uit? Ga je straks weer verder!

De kosten voor de e-learning is € 50 per module.

Voor het succesvol doorlopen van de e-learning moet je rekening houden met een doorlooptijd van 2 weken waarbij je elke dag maar een kwartiertje bezig bent!

Programma

De e-learning bestaat uit 5 hoofdstukken waarin de volgende onderwerpen aan de orde komen:

  • Aandacht voor de klant
  • Hulp bieden aan de klant
  • Alternatief bieden aan de klant
  • Communicatie met de klant
  • Taalgebruik aanpassen aan de klant
  • Omgaan met regels en afspraken
  • Hulp inschakelen van collega’s
  • Positief spreken over de organisatie waarvoor je werkt
  • Mentaliteit
  • Representatief: wat is dat
  • Persoonlijke verzorging
  • Schone winkel

Doelgroep

Voor iedereen werkzaam in de retail branche.

Resultaat

De 7 garanties van jouw Coniche e-learning

  1. Leren zonder voorkennis of voorbereiding
  2. Gegarandeerd meer kennis over klantcontact
  3. Gegarandeerd een aantoonbaar betere gesprekskwaliteit
  4. Gegarandeerd lagere AHT
  5. Gegarandeerd 90% van de opgedane kennis na een halfjaar nog paraat
  6. Gegarandeerd iedereen op hetzelfde kennisniveau
  7. En dit maar in 15 minuten per dag, gegarandeerd

Waarom Coniche

Al meer dan 1000 gebruikers van de e-learning modules gingen je voor!

“Ik vond het volgen van de e-learning fijn, uitdagend en leuk. Kortom zeer gebruiksvriendelijk en een aanrader!”
Navid – Klantenservice medewerker bij GVB

“De e-learning is zo gemaakt dat je constant op verschillende manieren herinnerd wordt aan de technieken die je eerder in de e-learning geleerd hebt.”
Manuela – Senior Intake & Service bij de Politie

“De e-learning is een ideaal hulpmiddel om snel en gedegen kennis over te dragen”
Derrick Bijker – Sociaal ondernemen bij Overstag

Bestel nu