E-learning 3.0: Klantcontact – Retail

2-4 uur
€ 50
Per persoon
Online

Deze digitale leeroplossing (e-learning 3.0) bevat de basistheorie van het klantgericht werken in retail en kan worden gebruikt voor iedere (nieuwe) medewerker die direct klantcontact heeft. De module traint de basisvaardigheden om klantgericht te werken.


Inhoud

Het belang van klanten binnen de retail is evident. De wijze waarop de medewerkers omgaan met deze klanten is daarom ook van cruciaal belang. Hoe geef je klanten de juiste aandacht en het gevoel dat zij gezien worden? Wat zijn de do’s en don’ts in het contact met de klant? Door deze e-learning worden deze vaardigheden ingetraind.

Coniche biedt dankzij memory anchoring een leuke en individuele leeroplossing voor retailmedewerkers, omdat de e-learning zodanig is gebouwd dat deze zich aanpast aan het kennisniveau en het leertempo van de deelnemer. De training is erop gericht om de kennis en vaardigheden waar het om gaat als een automatisme in te trainen en goed en lang te onthouden. Voor deze leeroplossing wordt gebruik gemaakt van de unieke en beproefde MemoryAnchoring® technologie van Woonoz.

Programma

De e-learning bestaat uit 5 hoofdstukken waarin de volgende onderwerpen aan de orde komen:

  • Aandacht voor de klant
  • Hulp bieden aan de klant
  • Alternatief bieden aan de klant
  • Communicatie met de klant
  • Taalgebruik aanpassen aan de klant
  • Omgaan met regels en afspraken
  • Hulp inschakelen van collega’s
  • Positief spreken over de organisatie waarvoor je werkt
  • Mentaliteit
  • Representatief: wat is dat
  • Persoonlijke verzorging
  • Schone winkel

Bestel nu