E-learning 3.0: Klantcontact – De basis

2-4 uur
€ 50
Per persoon
Online

Op zoek naar een eenvoudige en toegankelijke manier om goed te kunnen communiceren met je klanten? Deze e-learning module bevat de basistheorie waarmee je werk in een klantcontactomgeving makkelijker uit te voeren is. Kan zowel als opfrissing of onderdeel van een instroomtraining voor nieuwe medewerkers worden gebruikt.


Inhoud

Coniche biedt dankzij Memory Anchoring® een leuke en individuele leeroplossing voor klantcontactmedewerkers, omdat de e-learning zodanig is gebouwd dat deze zich aanpast aan het kennisniveau en het leertempo van de deelnemer. De training is erop gericht om de kennis waar het om gaat goed en lang te onthouden. Voor deze digitale leeroplossing wordt gebruik gemaakt van de beproefde Memory Anchoring® technologie van Woonoz.

Instroom nieuwe medewerkers

Ieder jaar stromen veel nieuwe medewerkers in. Deze nieuwe medewerkers maken tijdens hun instroom kennis met de producten, diensten en systemen van de eigen organisatie. Echter dienen zij ook een generiek kennisniveau te hebben over onderwerpen als communicatie, gespreksstructuur en KPI’s. In deze e-learning worden deze onderwerpen besproken.

Samen met de Instroomtraining Klantcontact – Regels en Rollen biedt Coniche hiermee een oplossing om de basis van de nieuwe medewerkers snel volledig te maken. De e-learning is dan ook een ideale aanvulling aan het bestaande instroomprogramma.

Locatie & Kosten

De e-learning is volledig digitaal en op ieder gewenst moment beschikbaar.Dus vanuit je luie stoel, in de trein of s’avonds op de bank makkelijk via je mobiel bereikbaar. Komt het even niet uit? Ga je straks weer verder!

De kosten voor de e-learning is € 50 per module.

Voor het succesvol doorlopen van de e-learning moet je rekening houden met een doorlooptijd van 2 weken waarbij je elke dag maar een kwartiertje bezig bent!

Programma

De e-learning bestaat uit 5 hoofdstukken waarin de volgende onderwerpen aan de orde komen:

  • Gespreksstructuur; kennis van de inhoud van de 4 A’s
  • Luisteren; hoe luister je beter naar de klant
  • Samenvatten; de kracht van een samenvatting
  • Vragen stellen; welke vragen in welke situatie gebruiken
  • Taalgebruik; het verschil tussen formeel en informeel taalgebruik
  • Weerstand; omgaan met weerstand en boze klanten
  • Ruis; kennen en erkennen van interne en externe ruis
  • Klanttypologie; toelichting op het DAS model (dominant-afstandelijk-sociaal)
  • Communicatie; het belang van vriendelijkheid, deskundigheid en oplossingsgerichtheid
  • Regie houden in een gesprek; bij klanten die boos worden of afdwalen
  • Prestaties in een contactcenter; welke KPI’s zijn belangrijk en waarom
  • Invloed; de invloed die jij hebt op ieder klantcontact

 

Erkenning

Deze e-learning bevat een deel van de kennis die nodig is om te slagen voor het theorie-examen KSF branchecertificaat A. Samen met de Instroomtraining Klantcontact – Regels en Rollen is de basiskennis hiervoor compleet. Indien de wens er is om de medewerkers hiervoor aan te melden kan Coniche ondersteuning en advies geven.

Doelgroep

Voor iedereen die klantcontact heeft en hier beter in wil worden!

Resultaat

De 7 garanties van jouw Coniche e-learning

  1. Leren zonder voorkennis of voorbereiding
  2. Gegarandeerd meer kennis over klantcontact
  3. Gegarandeerd een aantoonbaar betere gesprekskwaliteit
  4. Gegarandeerd lagere AHT
  5. Gegarandeerd 90% van de opgedane kennis na een halfjaar nog paraat
  6. Gegarandeerd iedereen op hetzelfde kennisniveau
  7. En dit maar in 15 minuten per dag, gegarandeerd

Waarom Coniche

Al meer dan 1000 gebruikers van de e-learning modules gingen je voor!

“Ik vond het volgen van de e-learning fijn, uitdagend en leuk. Kortom zeer gebruiksvriendelijk en een aanrader!”
Navid – Klantenservice medewerker bij GVB

“De e-learning is zo gemaakt dat je constant op verschillende manieren herinnerd wordt aan de technieken die je eerder in de e-learning geleerd hebt.”
Manuela – Senior Intake & Service bij de Politie

“De e-learning is een ideaal hulpmiddel om snel en gedegen kennis over te dragen”
Derrick Bijker – Sociaal ondernemen bij Overstag

Bestel nu