E-learning 3.0: Klantcontact – Belevingsgericht werken (CX)

2-4 uur
€ 50
Per persoon
Online

Deze digitale leeroplossing (e-learning 3.0) bevat de basistheorie van belevingsgericht werken en kan worden gebruikt voor een instroomtraining voor nieuwe medewerkers.


Inhoud

Ieder jaar stromen veel nieuwe medewerkers in. Deze nieuwe medewerkers maken tijdens hun instroom kennis met de producten, diensten en systemen van de eigen organisatie. Het belang van de klant mag echter niet vergeten worden, zeker niet nu we steeds meer leven in een belevingseconomie. Deze module geeft inzicht in hoe iedere medewerker kan bijdragen aan de beleving van de klant.

Coniche biedt dankzij memory anchoring een leuke en individuele leeroplossing voor medewerkers, omdat de e-learning zodanig is gebouwd dat deze zich aanpast aan het kennisniveau en het leertempo van de deelnemer. De training is erop gericht om de kennis waar het om gaat goed en lang te onthouden. Voor deze leeroplossing wordt gebruik gemaakt van de beproefde MemoryAnchoring® technologie van Woonoz.

Programma

De e-learning bestaat uit 5 hoofdstukken waarin de volgende onderwerpen aan de orde komen:

  • Wat is belevingsgericht werken
  • Waarom is klantbeleving belangrijk
  • Wat is het WOW-effect
  • Wat is een klantreis
  • Het model van Pine & Gilmore
  • Welke persoonlijke factoren zijn van invloed op de klantbeleving
  • Merkbeleving
  • Thematisering
  • Sfeer
  • Klanttypologie; toelichting op het DAS-model (dominant-afstandelijk-sociaal)

Bestel nu